"המשחק הזה לא מפסיק להפתיע": הנציגה של ראשון לציון היא המודחת החמישית בתכנית 'הישרדות' - הדוגמנית והזמרת, טניה לאורן בת ה-21.
3 צפייה בגלריה
טניה לאורן
טניה לאורן
טניה לאורן
(צילום מסך, רשת 13)

לאורן שובצה תחילה בשבט טאגלוג יחד עם אבירן שמואל, גל רובין, ודניאל ציוני שזכו בשתי משימות החסינות הראשונות ולכן לא הגיעו למועצת השבט. בהמשך עלתה לפסגת ההחלטות שם נאלצה להחליף שבטים עם השורדת דורין דותן והתקבלה בהלם בקרב חברי שבט בייבאין.
בשבט טאגלוג לאורן היתה חלק מברית חזקה שכללה את ירדן זוהר, גל רובין, טל מורד וגיא רוזן. חברי השבט בייבאין הרגישו שהברית עמם עדיין תקפה, ולמרות הברית החדשה שכרתו עמה בשבט בייביאן הם החליטו אמש (שבת) להדיח אותה. במשימת החסינות בה צוותה עם ספיר קשתי, שלהן ניתן היתרון על פני הצמדים האחרים, השתיים התעכבו בחלק שבו היו צריכות לחפור בור מתחת לבול עץ. קשתי עיכבה בכוונה את השתיים במשימה על מנת שלאורן לא תזכה בחסינות האישית. לאחר החזרה לשבט שמעה לאורן על הרעיון להדיחה לאחר שצותתה בשיחים לגיא שיקר, ספיר קשתי וסהר כהן.

3 צפייה בגלריה
ספיר קשתי וטניה לאורן במשימת החסינות
ספיר קשתי וטניה לאורן במשימת החסינות
ספיר קשתי וטניה לאורן במשימת החסינות
(צילום מסך, רשת 13)

לאורן כתבה בחשבון האינסטגרם שלה אמש לאחר פרק ההדחה: "את האמת? אני לא באמת יודעת מאיפה להתחיל. פרק שהיה קשה לצפייה עבורי. הגעתי להישרדות על מנת להראות אותי, את הערכים שלי ומאיפה אני באה. דגלתי בערכים של נאמנות וכנות במשחק שהוא מלוכלך, במשחק שנבנה ונהרס על קשרים בין אנשים. מבחינתי מילה זאת מילה. ואם נתתי מילה אז אעמוד מאחורי המילה הזאת וכולם יכולים לראות את זה אצלי בעיניים.
"בפרק ראיתי ששמו לי פשוטו כמשמעו כיסוי על העיניים מהרגע שדרכתי בשבט הצהוב. ניטרלו אותי. הבטיחו לי ברית ושמרו עליי קרוב מאוד, אבל מאוד! על מנת שלא אלך ואתחבר לאחרים מהשבט ואולי תקרה מהפכה. הפקדתי את אמוני באנשים, ועשיתי הכל, אבל הכל כדי להוכיח להם שהם יכולים לסמוך עליי. חלק מזה היה בקשה ברורה כלפיי - להעביר מסר לשבט טגאלוג. וזה מה שעשיתי.

3 צפייה בגלריה
טניה לאורן
טניה לאורן
טניה לאורן. " התאכזבתי וכאב לי לגלות שהיו כאלה שלא היה להם את זה"
(צילום: מיכה לובטון)

"יש במשחק אסטרטגיות וזה ברור, אני יודעת שמעבר לאסטרטגיות במשחק נתתי את כל כולי במשימות במשך כל העונה והייתי נאמנה כי זה מה שאני מאמינה בו. מבחינתי ראיתי את המשחק כפייר פייט לכולם. לתת לכולם הזדמנות להוכיח את עצמם ובזכותם. התאכזבתי וכאב לי לגלות שהיו כאלה שלא היה להם את זה.
"כועסת על עצמי שסמכתי בליבי ונתתי למישהי לתמרן אותי בכך שחשבתי שזו חברות וברית כאשר במהלך כל הזמן הזה שמו לי אבנים בגלגלים. וזה וואחד אבן חדה. מה שלא ראיתם במשימת החסינות זה שבזמן שאני נאבקת לצאת ממתחת לבול עץ ובו זמנית נמשכת אחורה כדי לא להתקדם - חטפתי התקף קלסטרופוביה. לא הבנתי איך כל כך הרבה זמן אני לא מצליחה לצאת משם. הייתי קשורה, עם ראש חפור בתוך חול מתחת לבול עץ עצום, הרגשתי בתוך קבר כאשר לא משנה כמה אני מנסה להזדחל החוצה אני לא מצליחה. לפחות עכשיו אני מבינה למה.
"אני מרגישה שזה לא היה הזמן שלי במשחק כדי ללכת. ברגע שהחליפו אותי בשבטים אני הייתי בשוק כל כך עמוק ולקח לי יום וחצי לקלוט את מה שקרה. אבל אני מאמינה בקארמה, בין אם טובה ובין אם רעה. היקום מקבל ממך ומחזיר לך באותו המטבע. ומתנחמת בזה שהאמת יוצאת החוצה. ואם לא כל האמת אז לפחות רובה. תאמינו לי, המשחק הזה לא מפסיק להפתיע! בעזרת השם אתם עוד תראו אותי על המסך הרבה".