הכירו את הנציגה של ראשון לציון ב'הישרדות': טניה לאורן, שחקנית וזמרת, בת 21 מראשון לציון תעלה על ביקיני החל מיום שבת הקרוב על מסך הטלוויזיה שלכם.
1 צפייה בגלריה
טניה לאורן, הישרדות
טניה לאורן, הישרדות
טניה לאורן, הישרדות
(צילום מסך, מתוך האינסטגרם)

טניה גדלה בירושלים, רקדה ריקודים סלונים לפני כעשור, וחוותה בריונות וחרמות על רקע היותה רוסיה. אימה שזיהתה את המצוקה לקחה אותה ליום צילומים, וכך החל השינוי הגדול בחייה.


מאיפה היא מוכרת לנו? טניה היתה חברה בעבר בלהקת הבנות "פורמולה" שלא צלחה כל כך. לטניה לאורן יש כיום 179 אלף עוקבים בחשבון האינסטגרם שלה והיא מיוצגת על ידי הסוכנות של רוברטו בן שושן שמייצג רבים מיוצאי תכניות הריאליטי, ביניהם אליאב טעטי מהאח הגדול, מיכאל לוי מהכוכב הבא, וגם מתמודדת הישרדות מחולון, ספיר קשתי. לכל המתעניינים- טניה כיום בזוגיות יציבה.



קראו גם:

רגע לפני עליית התכנית לאורן קיבלה תעודת סיום של לימודי עיצוב פנים במכללה לעיצוב. בחשבון האינסגרם שלה כתבה: "מגיל קטן ידעתי שעיצוב זה פאשן שאני לא אוכל להתעלם ממנו ותמיד ידעתי שאתעסק או בעיצוב אופנה או בעיצוב פנים. פשוט אמרתי שאתן לזמן להחליט עבורי מה מהם. עם השנים גיליתי על עצמי כמה כל שינוי ריהוט, עיצוב בחדר ועוד ועוד מעסיק אותי וממלא אותי מחדש. ואז הבנתי שהלב שלי בחר בעיצוב פנים".