אלמוג חרוש, זמר חפלות מראשון לציון, החליט לצאת מהארון מול עוקביו, והוא עשה את זה בצורה יוצאת דופן עם שיר מרגש שכתב בעקבות זוגיות שהייתה לו עם גבר והסתיימה, ומעיד שזה לא היה קל: "מודה שקצת פחדתי, אני לא משקר. זה השיר הכי כן ואמיתי שלי".
1 צפייה בגלריה
אלמוג חרוש. "הדבר שחיכיתי לו כמעט כל החיים"
אלמוג חרוש. "הדבר שחיכיתי לו כמעט כל החיים"
אלמוג חרוש. "הדבר שחיכיתי לו כמעט כל החיים"
(צילום: גיל עמר)

חרוש, הוציא את שירו החדש "טעויות" אותו הגדיר כסיפור הכי שקוף וגלוי שלו. התיאור אינו מקרי, בשיר חרוש, שמוכר כזמר מזרחי עם סגנון ים תיכוני, מחליט לצאת מהארון כבי סקסואל.
"אז מאיפה מתחילים? לפני שבעה חודשיים באתי לאופיר הביתה, ישבנו בסלון ופשוט התפרקתי לו התפרקות של אחרי פרידה כזאת שהגוף לא יכול כבר להחזיק את עצמו", כתב חרוש. "חצי שנה של חשיבה, עבודה, הקלטות וים טלפונים למי שצריך כדי שהפרויקט הזה ייצא מושלם, והאמת קצת פחדתי לא אשקר...הקלטנו את השיר בלשון נקבה כמישהי ששרה לבן זוג שלה אבל אז היה לי איזה דיון עם עצמי על השאלה 'אתה לא חושב שהגיע הזמן?'

קראו גם:

ופה נכנס לתמונה אריאל הבימאי שהחליט שנעשה קליפ קצת אחר מהנוף אבל הכי נאמן לאמת שלי".
בשלב הזה חרוש מסביר כי החליט לשנות את השיר, על מנת שישקף את הסיפור שלו.
"איזה סיפור אתם שואלים? לא כולם יודעים אבל אני ביסקסואל. כן כן הזמר חאפלות היעני ערס מראשל"צ אוהב גם בנים. לא סתם קוראים לשיר הזה 'טעויות', השיר מדבר על האהבה הכי גדולה שהייתה לי. זוגיות של 10 חודשים עם גבר שהתפוצצה לי בפרצוף בגלל טעויות - טעויות שאני בעיקר עשיתי".

(קליפ השיר "טעויות" מתוך עמוד היוטיוב הרשמי של אלמוג חרוש)

לסיום יש לחרוש רק בקשה אחת: "אהובים שלי תבטיחו לי לא לשפוט. רק לאהוב ולהסתכל על הסיפור הזה מהמקום הכי נקי שיש. לכל אחד יש את הסיפור שלו ו'טעויות' זה הסיפור שלי. הבייבי שלי, השיר הראשון שלי, הדבר שחיכיתי לו כמעט כל החיים - עכשיו אצלכם ואני כל כך מאושר. תודה לכל מי שנמצא שם תמיד איתי בדרך שלי בעשייה הבלתי פוסקת, לחברים, למשפחה ולצוות שלי. אני אוהב אתכם תודה על הכל. באתי לעשות פה היסטוריה".