אורנה בנאי משחקת את חברת הכנסת טלי גוטליב וכוכב הרשת הראשל"צי, אביתר עוזרי, מגלם את דמות הבן בסרט אותו הוא מתכנן למנף לטובת ההסברה הישראלית בעולם. "שתיהן אמרו לי שאני מזכיר להן את הבנים שלהן, הן אולי שונות, אבל יש הרבה דמיון כשמדובר ביחסי אם ובן".
2 צפייה בגלריה
אביתר עוזרי. חברת הכנסת טלי גוטליב
אביתר עוזרי. חברת הכנסת טלי גוטליב
אביתר עוזרי משחק את בנה של חברת הכנסת טלי גוטליב
(צילום: עידן כהן, שלו שלום )

כוכב הרשת והשחקן מראשון לציון, אביתר עוזרי (25) משחק לצדם של אורנה בנאי ושחר חסון בסרט שכתב בנה של טלי גוטליב על חיי אימו כחברת כנסת. הסרט "אמא פריים טיים" כבר מעורר הדים וביקורות לאור התבטאותיה של גוטליב והבחירה בבנאי שכידוע מגיעה מהצד השני של המפה הפוליטית. גם התסריט שכתב בנה של גוטליב, התסריטאי מתנאל גוטליב, לא חוסך שמן מהמדורה, בתסריט, כמו במציאות, יש לנתנאל אח תאום אך בתפנית טרגית בעלילה, הוא נחטף ואימו מנצלת את תפקידה על מנת לקדם הצעת חוק שתוביל לשחרורו.
נראה כי גוטליב לא בוחל בפרות קדושות ובחר בעוזרי לשחק תפקיד ראשי בסרט שעומד לעורר מחלוקות רבות.
"כשמתנאל הזמין אותי לאודישן כדי שהבמאי אלון נוימן יראה אותי היו לי המון מחשבות, כמובן שבהתחלה התלהבתי אבל עשיתי חושבים עם עצמי, אני יודע שיש אנשים שבחרו לצלם תכנים ואז זה הוביל למשהו אחר והם התחרטו, אז כשאמרו לי שהתקבלתי חשבתי על זה לעומק. אבל הבנתי שאני רוצה להיות חלק מהתהליך, חשוב לי להראות את המסר של מתנאל ואלון, איך גם חברת כנסת פרובוקטיבית וקשה היא בעצם אמא עם כל הצד הרך שבזה".

קראו גם:

"גם אני גדלתי עם אמא אסרטיבית וגם לנו היו ויכוחים כמו שיש בסרט, אבל בסופו של דבר זו אמא. יש בסרט המון התעסקות בנושאים רגישים, טענה של מילה נגד מילה, חטופים, החיים לפני ואחרי ה-7 באוקטובר, אלו נושאים שצפים כל הסרט".
איך היה בצילומים?
"התחלנו לעבוד על הפרויקט לפני חודשיים, כרגע אנחנו בשלב ההשלמות. צילמנו משש בערב עד שש בבוקר, בגופי תקשורת מתחרים ובכל הארץ".

2 צפייה בגלריה
אביתר עוזרי עם אורנה בנאי על הסט
אביתר עוזרי עם אורנה בנאי על הסט
אביתר עוזרי עם אורנה בנאי על הסט
(צילום: פרטי)

איך זה לשחק לצד כוכבת גדולה כמו אורנה בנאי?
"בהתחלה זה היה הלם, את השם אורנה בנאי אני מכיר מאז שהייתי זרעון ופתאום אני מצטלם איתה על מיטה, מניח ראש על ברכיה ומתנהג כאילו היא אמא שלי. זה באמת שוק. וגם, זה התפקיד הדרמתי הראשון של שחר חסון ואני אשכרה מחטיף לו אגרוף בצילומים, זה פסיכי. כיף גדול לעבוד עם אנשים כאלו, לשמחתי הם מאוד פרגנו, גם טלי וגם אורנה אמרו לי שאני מזכיר להם את הבנים שלהן, הן אומנם שונות אבל יש הרבה דמיון כשמדובר ביחסי אם ובן".
אתה לא חושש מביקורת בגלל העיסוק בתחומים מורכבים?
"הסרט יוקרן בסימנטק ופסטיבלים וכאדם שעוסק בתוכן ומאז ה-7 באוקטובר כל הזמן עובד בהסברה ישראלית אני יודע איזו השפעה יכולה להיות לסרט, כמה הוא יכול להרחיב את החשיפה של ישראל ואת הצד שלנו. לא הייתי צריך לעשות עבודת תחקיר כי אני כל הזמן מתעסק בזה, אני הטיקטוקר הישראלי הכי נעקב בעולם עם 13.1 מיליון עוקבים, יש לזה משמעות, טיקטוק שומרים אנשים כאלו ומעלים להם את החשיפה ובהתאם אני מצליח להעלות את החשיפה לתכני ההסברה שלנו".