לאחר מעקב של לא מעט זמן, עם הוכחות מוכחות מידי יום, בשוק ההון, יצאנו לבדוק מה עומד מאחרי השם שלום חייט - EXPERT TRADERS ACADEMY.
האמת שהגענו לשם שלום חייט ממש במקרה, בשיחה עם חבר שהמליץ לעקוב אחר אנליסט מוביל בשוק ההון שהתחיל פרויקט שנקרא "המירוץ למיקוד" ומוציא בכל יום מניה בודדת עם ניתוח מאוד מעמיק שכולל ניתוח פונדמנטלי משולב עם ניתוח טכני ומעניק לסוחר שני תרחישים מנומקים.

4 צפייה בגלריה
שלום חייט, EXPERT TRADERS ACADEMY
שלום חייט, EXPERT TRADERS ACADEMY
שלום חייט, EXPERT TRADERS ACADEMY
(יח"צ)

לאחר מעל לכמעט חודשיים נוכחנו למצוא הצלחה מסחררת בפגיעות מדויקות ליעדים שהוא נותן ולא פעם, שני התרחישים הניתנים דרכו, פוגעים בזה אחר זה, לאחר שמחיר המניה מגיעה ליעדים ומשם עושה "פרסה" לתרחיש השני.
לדיוקים כאלו לא יכולנו להישאר אדישים ויצאנו לבדוק את התופעה מול שלום חייט אנליסט ומנטור בשוק ההון במסחר התוך יומי והסווינג.
כהקדמה לשיחה עם שלום עשינו בדיקה נוספת, "בחצר האחורית שלו", התלמידים, האתר, קבוצת הפיסבוק שלו ומצאנו מקצוען ללא צל של ספק עם קהל תלמידים רציני שמעמיק ברזי שיטות המסחר של שלום, תוצאות מכל אבר, הוכחות לתרחישים מקדימים שעובדים, כולם עולים אצלו בקבוצת הפייסבוק "שלום חייט מניות- סוחרים למען סוחרים" מידי יום אפילו מס' פעמים ביום, תוצאות שלו ובעיקר של תלמידיו שסיקרנו אותנו יותר מכל.
ספר לי קצת על דרכך בשוק ההון?
שלום חייט, נשוי+ 3.
כמו רבים התחלתי את דרכי ממש מלמטה. צפייה בסרטוני יוטיוב, שנתקלתי בהם ממש במקרה, הובילו אותי למס' קורסים בארץ ובארה"ב, לאחר שאיבדתי די מהר את התיק הראשון, הבנתי שיש חוסר מידע גדול בתחום הזה שלא מועבר לתלמידים (אני בכלל לא נכנס לסיבות).
לימים הבאתי את כל הרקורד העסקי שלי לתוך העולם שנקרא "ניתוח שוק פונדמנטלי" ומשם החלה הפריצה הגדולה בהבנת השוק.
בתחילת דרכי, עבדתי רק מול חברים ואנשים שהכירו אותי מספסל הלימודים ואט אט עם הניתוחים והתוצאות שהצגתי החלו להגיע קולות של "תפתח הכשרה מסודרת"!
לקחתי את האתגר ומשם הכל היסטוריה.
עם ההתפתחות וההתפקחות המקצועית שלי יצאו עוד שיעורים ועוד אסטרטגיות ועוד הבנות פונד' ואט אט ההכשרה הפכה להיות מקיפה ביותר וכוללת את כל תחום המסחר היומי, סווינג, מניות פני וגם נגיעה להשקעות דרך הכשרת האנליסט שלנו ואני אתן לך כאן "היי לייט"- בקרוב אנו יוצאים עם הכשרה להשקעות ויש אפילו עוד פרוייקט גדול שנבנה, אבל כרגע הוא מעט סודי!
מדוע אתה מתעקש לקרוא לתכנים אצלך "הכשרות" ולא קורסים כמו כולם?
מאוד פשוט- אני עוסק בהכשרה של אנשים לשוק ההון. התלמידים עוברים אצלי מסלול שלם עד להצלחה, אני לא מוכר חלומות, אצלי באים לעבוד כי אני לא מלמד על שוק ההון, אני מכשיר את האנשים להפוך לסוחרים בשוק ההון, אנשים שחושבים כמו סוחרים ומתנהלים כמו סוחרים החל מהיום יום ועד לסגירת "דלתות העסק" במסחר- הכל מתחיל בנקודה בראש לחשוב כמו סוחר!
מה יחוד השיטה שלך?
אני משלב טכני עמוק יחד עם ניתוח עומק של כל המידע הפונדמנטלי, החדשותי שהחברות מוציאות, לא פעם, בצוות הסקירות שהקמתי, אנו אוגרים מידע על חברות מסוימות וכשיש לנו עומק מידע על החברה ויש גם הזדמנות עסקית טובה אנו מוציאים סקירת עומק מיוחדת לסווינג ואף מעבר לזה.
בגדול אני משלב סיגנלים ראשיים ומשניים, מצליב ידע פונד' כגון: דוחות (גם היסטוריים), חדשות עדכניות, פוטנ' עסקי של החברה ועוד, כאשר כל הנתונים משתלבים אני בעצם מקבל תמונה מלאה ודי ברורה על החברה והמניה כך שרמת הוודאות לעסקה היא ברמות הגבוהות ביותר (אין 100%, מי שיספר לכם אחרת, פשוט תברחו ממנו!) ואז "כל שנשאר לי" זה להכין את התרחישים והיעדים המדוייקים מהעולם המדויק שלנו בטכני.
למעשה בחשיבה, בצוות סקירות הזהב שלנו, אנו משקללים מס' אלמנטים, חשיבה איך יתנהלו משקיעים, שחקנים טכניים, שחקני סווינג וגם שורטיסטים ובשילוב עם טכני מאוד עמוק אנו מקבלים תוצאות ברמת וודאות שהיא ממש קרובה למדע מדוייק והתוצאות של הסקירות ובטח של המסחר אצלי ובעיקר של התלמידים מחזקים את דברנו ש"שוק הון יכול להיות מאוד מדוייק" אם משקיעים בו מאמץ למידה וניתוח מעמיק.

4 צפייה בגלריה
80% הצלחה בחודש מסחר של תלמיד- רווח 1323$ בתיק קטן!
80% הצלחה בחודש מסחר של תלמיד- רווח 1323$ בתיק קטן!
80% הצלחה בחודש מסחר של תלמיד- רווח 1323$ בתיק קטן!
(יח"צ)

אז באם כל המידע מצטלב מדוע אתה מוציא שני תרחישים?
שאלה מעולה!
קודם למנוע קבעון מחשבתי אצל הסוחר!! בזה נופלים לא מעט סוחרי היום, הם מגיעים למניות עם דעה מגובשת ופשוט מתעלמים שישנה עוד אפשרות או דרך חשיבה שונה של שחקנים שונים וברגע ששני התרחישים מונחים לפני הסוחר הוא נמנע מהקיבעון המחשבתי המסוכן לסוחר היומי.
נקודה שניה- כפי שציינתי, אין 100% בשוק ההון ולכן באם המסקנה בסקירה הייתה אחת, אבל השוק פעל אחרת, יש לנו את התרחיש השני וגם הוא לעולם יהיה מנומק עם סיבות פונד' או מבוסס על שחקנים כאלה או אחרים- כלומר אפס הימורים!!!
דבר אחרון והכי חשוב, רובנו סוחרי יום ולסוחר יום יש את האפשרות לרכב על שני הכיוונים, אז מדוע לא למקסם את התנועות האיכותיות לכל כיוון?
נזכיר לכולם שבמניות שאנו מעלים, כבר ניתחנו והכנו אותם לכל תרחיש, כל שנשאר זה רק לנצל את הכיוון השני וכך אגב גם נמנעים מ"לזפזפ" בין מניות ולהיכנס לעסקאות שרירותיות ללא הכנה מוקדמת- שזו עוד טעות שעושים לא מעט סוחרי יום.
ראיתי את התוצאות שלך בשנה הקודמת וגם השנה, עד כה, שהן מאוד מרשימות, אבל אני יותר מתפעל מהתוצאות של התלמידים ומהשקיפות שלהם.
אכן, הם הגאווה שלי!
בסוף מנטור או אנליסט, גם באם הוא אנליסט מוכח בשוק ההון שמציג תוצאות על בסיס יום יומי, בשביל להצליח עם תלמידים הוא צריך להיות מסוגל ללמד ולהעביר את הדברים בגובה העיניים וגם להיות אסרטיבי כשצריך ע"מ באמת להכשיר את התלמיד/ה לשוק ההון להיות סוחר.
אתה חייב לעצב את האישיות שלו, לחזק אותו כשצריך ולא לחשוש להציב לו מראה של אמת מול הפנים כל הזמן, אחרת ההצלחה עולה לראש והרווחים מתאדים!
ולגבי השקיפות, יש אמרה בגמרא שאומרת "כמים הפנים לפנים כן לב האדם לאדם"- מה שאתה משקף, אתה מקבל וכשתלמיד שולח אליי תוצאות מחשבון הברוקר שלו, בטח תקופתי- אני יודע שהצלחתי איתו בלי קשר לתוצאות הנפלאות והמרשימות שלו- זה סוד ההצלחה של הסוחר, להיות שקוף, אמיתי, לקבל ביקורת ולצמוח ממנה ולדעת להחזיר כשצריך!

4 צפייה בגלריה
תוצאות מוכחות של תלמיד- 85% תשואה בחודש מסחר!
תוצאות מוכחות של תלמיד- 85% תשואה בחודש מסחר!
תוצאות מוכחות של תלמיד- 85% תשואה בחודש מסחר!
(יח"צ)


מה התלמידים שלך מקבלים במסגרת ההכשרה עד להצלחה?
היות וזו הכשרה ולא עוד קורס על שוק ההון, ההכשרה חייבת להכיל הכל מכל.
אני קורא לזה "משולש הזהב".
טכני עמוק, אנליסט- לשלוט ברמת התמחורים, יש אצלנו תלמידים שהגיעו לרמה שהם מוציאים ניתוחים פונד' ברמה של בתי השקעות בעולם ואף מקדימים אותם- (יש לנו אפילו סרטון ביוטיוב על זה) ובסוף סוחר ללא הכשרה מנטלית לא ישרוד את שוק ההון, הכוחות הפנימים שפועלים עלינו בזמן המסחר או חוסר המשמעת יכולים להיות הרסניים לסוחר בשוק ההון ולכן בנינו הכשרה מנטלית מקיפה ע"י שני אנשי מקצוע מהשורה הראשונה בתחומם וכל אחד מהם העביר סדנת שיעורים במתן פתרונות, לקשיים המנטליים הנפוצים, שכל סוחר נתקל בהן ונתנו את כל הכלים להצלחה גם בנושא החשוב הזה, שאף אחד לא נגע בו לעומק עד היום.
מעבר לזה יש את עולם המניות הקטנות, הפני והמומנטום, מסחר סווינג מדוייק ועוד
חברי הקהילה מעלים עסקאות מוכחות ומקבלים משוב/שאלות מחברי הקהילה וממני וכך מחדדים האחד את השני, אני מעניק אחת לחודש שיעור, ע"פ החולשה שאני מזהה בקהילה (זה יכול להיות טכני, מטלי או פונד') ובמקביל מנהל שיח על בעיות אישיות בשוטף, עובר על יומני מסחר ונותן משוב להמשך התמקצעות והצלחה, לא סתם אני מעניק שש חודשי ליווי בקהילה ע"מ שהתלמיד יספוג את כל הנ"ל ויתחיל לצעוד בשביל ההצלחה בשוק ההון כסוחר מקצועי.
מי הקהל שמגיע אליך?
בקהילה יש לנו מכל טוב, ב"ה, בעלי עסקים, מהנדסים, רופאים, קציני צבא, רואי חשבון, עו"ד, אנשי הייטק ואפילו ספורטאי אולימפי ולצד אנשים פשוטים העוסקים בכבוד בפרנסתם כולל חיילים משוחררים, הכח הזה של הידע המרוכז בקהילה לא פעם עוזר לנו להתעמק בחדשות וללמוד טוב יותר את עומקם וחשיבותם וכך המסקנות שלנו מקצועיות יותר.
בסוף הקהילה שלנו עובדת על שני משפטים:
"כולם למען אחד ואחד למען כולם"
"עזבו סיפורים, חפשו תוצאות מוכחות" ואת התוצאות אנו מספקים מידי יום ביומו.

4 צפייה בגלריה
45% תשואה שנתית של תלמיד בתיק קטן!
45% תשואה שנתית של תלמיד בתיק קטן!
45% תשואה שנתית של תלמיד בתיק קטן!
(יח"צ)

מה זה "המירוץ למיקוד"?
נתחיל בבעיה בתחום.
היום יש כל כך הרבה קבוצות חינמיות בתחום שמרוב עצים לא רואים את היער, כל אחד בקבוצה כזו מגיע עם "רשימת מניות" ולצערי גם מנטורים נדבקו במחלה הזו של רשימת מניות ארוכה ליום המסחר וחוטאים בדבר הבסיסי "מיקוד"!
החלטתי, למשך חודשיים, שאני מעניק מידי יום מניה בודדת למעקב עם סקירה מקיפה בדיוק כפי שהיא יוצאת בקהילת "סקירות הזהב" שלנו (קהילה מקצועית, גם למי שמגיע ללא הידע של ההכשרה שלנו אבל רוצה לקבל מניות עם ניתוח מקצועי לאור התוצאות שלנו) אני מוציא את המניה עם כל הניתוחים המלאים, מוסיף גרף עם ניתוח טכני בסיסי, מקורות לחדשות והתרחישים.
להוציא מניה בודדת מידי יום לכולם, אתה לבטח מבין שזה "סיכון מקצועי" עבורי, אבל חובת ההוכחה היא עליי והתוצאות, מידי יום, כבר במשך חודשיים, פוגעות עד מאוד, חייב לציין, לא פעם שני התרחישים עובדים, בדיוק על, עד למחיר היעד ומשם מסתובבים לתרחיש השני עד ליעד בתרחיש ההפוך- רק להיצמד לסקירות ולבצע!!! בדיוק כמו בקהילת "סקירות הזהב" שלנו.
על הדרך, לא מעט סוחרים למדו דבר או שניים, שלא ידעו קודם ובזה זה כבר הרווח שלי באם לימדתי עוד משהו משהו על שוק ההו,ן העיקר שלא ירה באפילה.
לסיום אומר משפט שלדעתי צריך להדהד בראש של כל סוחר:
גם צלף מוכח (עדיין) מקבל בנק מטרות,
אם אתה צלף מוכח - כיצד אתה יכול לירות ללא בנק מטרות?
ואם אתה לא צלף מוכח, מה אתה יורה בכלל?
לקבלת פרטים נוספים אודות Expert Traders Academy ניתן לבקר בדף הבית:
שם תוכלו לראות שחור על גבי לבן תוצאות מסחר רבעוניות עם חשבון ברוקר מוכח משלום ומתלמידיו, עסקאות של חברי הקהילה בשוטף ומגוון ניתוחים פונדמנטליים וטכניים שפגעו מדי יום כחוט השערה.
ניתן גם ליצור קשר טלפוני במספר: 0523707033