אירועי חוצות בגן המושבה ורחבת בניין העירייה, מופעים בהיכל התרבות ובאמפי לייב פארק וגם מתחם מיוחד של מנות שף ובירות מיוחדות. קבלו את התוכנית המלאה לפסטיבל ראשון לציון שייערך בחול המועד סוכות 2024.
5 צפייה בגלריה
הופעות בפסטיבל ראשון לציון
הופעות בפסטיבל ראשון לציון
הופעות בפסטיבל ראשון לציון
(צילום המחשה: canva)

מי יופיע בפסטיבל ראשון לציון בחול המועד סוכות?


חמישה ימי הופעות של מיטב אומני הקלאסיקה הישראלית שיופיעו במגוון הפקות מקור ייחודיות, מופעים מסקרנים ושילובים ייחודיים, מחכים לכם בין התאריכים 19-22 באוקטובר 2024.
השנה יציין הפסטיבל 60 שנות יצירה לבועז שרעבי, מהזמרים הגדולים והאהובים בארץ, ששיריו מהווים חלק בלתי נפרד מפסקול חיינו. בזה אחר זה יעלו גלי עטרי, ישי ריבו, מוש בן ארי ויבצעו לצידו את להיטיו מכל הזמנים והתקופות בערב שכל כולו הפקת מקור ייחודית וחד פעמית לפסטיבל.
הפרויקט של עידן רייכל יקיים מופע שקיעה חגיגי לפתיחת הפסטיבל עם אנסמבל ייחודי של מוזיקאים מוכשרים בשילוב סגנונות מוזיקליים, מגוון שפות ושירים שהפכו לנכס צאן ברזל במוזיקה הישראלית.

5 צפייה בגלריה
שרית חדד
שרית חדד
שרית חדד תופיע בפסטיבל ראשון לציון
(צילום: יואב דודקביץ')

גם שרית חדד תופיע עם מיטב שיריה, כמו גם יהודה פוליקר ותיסלם. פסטיבל ראשון לציון יחתום את סיבוב מופעי הקיץ של פוליקר תיסלם במופע רוק עוצמתי וסוחף עם מאסת להיטים אדירה והמון אנרגיה וחברות על הבמה.
פסטיבל ראשון לציון ינעל את סיבוב ההופעות של יהורם גאון, גדול זמרי ישראל, בהפקת ענק מרהיבה מלאה בביצועים מרגשים לרפרטואר שיריו האהובים שצרובים בפנתיאון המוזיקה הישראלית

5 צפייה בגלריה
יהורם גאון
יהורם גאון
יהורם גאון. הפקת ענק מרהיבה
(צילום ארכיון: תומריקו)

על בימת היכל התרבות מאיר ניצן יופיעו שלום חנוך מלווה בטובי המוזיקאים בארץ למופע בו ישיר את הרפרטואר המובחר של להיטיו ויארח את שלומי שבן. מירי מסיקה תגיע למופע סוחף בו תארח את ריקי גל. דני סנדרסון במופע אנרגטי, סוחף, מצחיק ומרגש בו יארח את מזי כהן.

קראו גם:

מופעי הפסטיבל בהיכל התרבות ראשון לציון


בועז שרעבי - מוצ"ש, 19.10.2024, בשעה 20:30. אורחים מיוחדים: גלי עטרי, ישי ריבו ומוש בן ארי.
דני סנדרסון מארח את מזי כהן - יום ראשון, 20.10.2024, בשעה 20:30
שלום חנוך - "יציאה" - יום שני, 21.10.2024, בשעה 20:30 אורח: שלומי שבן

5 צפייה בגלריה
יהודה פוליקר
יהודה פוליקר
יהודה פוליקר. וגם תיסלם - ביחד ולחוד בפסטיבל ראשון לציון
(צילום: תומריקו)

מופעי הפסטיבל בלייב פארק


הפרויקט של עידן רייכל - מוצ"ש 19.10.24 בשעה 19:00.
שרית חדד - ראשון 20.10.24 בשעה 21:00 .
יהודה פוליקר תיסלם יחד ולחוד - שני, 21.10.24 בשעה 21:00.
יהורם גאון - שני, 22.10.24, בשעה 21:00.

מופעי חוצות ומתחם מנות שף


במהלך פסטיבל ראשון לציון יתקיימו מופעי חוצות פתוחים ברחבי העיר. ביניהם מופע שקיעה ברחבת בניין העירייה שיוקדש למשוררת הלאומית, נעמי שמר במלאות 20 שנה למותה. מופע שכולו חגיגה של זמר והומור ישראלי עם השירים והסיפורים מאחורי המשוררת והאגדה, בהובלת בנה של שמר והמוזיקאי והיוצר המוערך, אריאל הורוביץ ובהשתתפות בנות שמר בגרסת 2024 ואורחים מיוחדים.
לא רק מוזיקה מחכה לכם בפסטיבל אלא גם פסטיבל אוכל עם השפים המובילים בישראל. במיוחד לפסטיבל ראשון לציון יפתח מתחם "קוליבירה":
אבי ביטון, גיא גמזו, תומר אגאי, אביב משה, עומר מילר, אהרון פוליטי יגישו, במתחם ייחודי שיבנה במיוחד לפסטיבל וידמה מבשלת בירה מפוארת, מנות שף במחירים שווים לכל כיס לצד בירות ממבשלות מיוחדות.

5 צפייה בגלריה
פסטיבל הבירה בבת ים
פסטיבל הבירה בבת ים
בירות ממבשלות מיוחדות בפסטיבל ראשון לציון
(צילום המחשה: canva)

הפסטיבל יתפרש על חמישה מתחמי מופעים בתשלום (עם הנחה מיוחדת לתושבי ראשון לציון) בלייב פארק, היכל התרבות. מופעי חוצות פתוחים לקהל יתקיימו בגן המושבה, רחבת בניין העירייה ורחבת בית העם.
ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך: "במיוחד בימים אלה, ראשון לציון ממשיכה במסורת וכמרכז התרבות של ישראל ממשיכה להפיח רוח בתרבות הישראלית עם פסטיבל ראשון לציון שהפך לשם דבר בתעשיית התרבות. הפסטיבל יתרכז השנה קלאסיקות ישראליות ויכלול מגוון רחב ומשובח של אומנים ומופעים, חלקם ללא כל תשלום, שיתנו לנו מעט נחמה ומזור לנפש. אני מזמין את כולם להצטרף אלינו בחול המועד סוכות הקרוב וליהנות ממוזיקה משובחת".