לצערם של עשרות אלפי המעריצים והמעריצות שכבר קנו כרטיסים, קיים חשש שהופעת הבקסטריט בויז שמתוכננת להתקיים במוצאי שבת הקרובה (13.5) בלייב פארק ראשל"צ, תבוטל.
כרגע, בשל מטח ירי הטילים גם לכיוון ראשל"צ אמש (רביעי), והעובדה שנכון לעכשיו טרם הוחלט על הפסקת אש, המארגנים ממתינים להנחיות פיקוד העורף, אך ממשיכים את החזרות כרגיל.
2 צפייה בגלריה
בקסטריט בויז בהופעה בישראל
בקסטריט בויז בהופעה בישראל
בקסטריט בויז בהופעה בישראל בעבר, מה יהיה הפעם?
(צילום: ירון ברנר)
במוצאי שבת (13.5) מתוכננת הופעת ענק שרבים ורבות המתינו לה זמן רב. להקת הבנים "הבקסטריט בויז" אמורה לעלות על במת הלייב פארק ולהרעיד את המקום. אך כרגע נראה שההופעה הזו עשויה להתבטל או לכל הפחות להידחות למועד אחר. זאת בשל מבצע "מגן וחץ" ומטח הטילים שנורו ויורטו אמש גם מעל שמי ראשון לציון והסביבה.

2 צפייה בגלריה
הופעה בלייב פארק. חשש ממשי מירי טילים
הופעה בלייב פארק. חשש ממשי מירי טילים
הופעה בלייב פארק. חשש ממשי מירי טילים
(צילום ארכיון: אבי מועלם )

קראו גם:

יש לציין שנכון לרגע זה (בוקר חמישי 11.5) העיר ראשון לציון מוגדרת עפ"י הנחיות פיקוד העורף במצב ירוק. כלומר, למרות מטח הטילים אמש - אין כרגע איסור על התקהלויות. אך המצב נתון לשינויים, ויתכן שבעירייה ובחברת ההפקה של המופע יבחרו שלא לקחת סיכון בהתקהלות המונית.
מחברת "לייב ניישן" שמפיקה ומארגנת את המופע של הבקסטריט בויז נמסר: "בשלב זה אנחנו מתנהלים כרגיל תוך כדי שאנחנו עוקבים ומתעדכנים כל הזמן גם מול הגורמים השונים בחו"ל וגם מול הגורמים בישראל. חשוב לנו שתדעו, שגם צוות ההפקה בארץ וגם המנהלים וצוות ההפקה של הלהקה ממשיכים כרגע בהתאם ללוח הזמנים שנקבע ונמצאים בשיא ההכנות למופע. כידוע, הלהקה כבר נמצאת במזרח התיכון וסיימה את הופעותיה במצרים ואבו דאבי. בשלב זה לא חל כל שינוי במועדי ההגעה של הלהקה לישראל. נמשיך לעדכן אתכם בשעות הקרובות. בתקווה לימים שקטים ורגועים".