"הסתכלו לי על הצלחת": 46 ימים אחרי שנכנסה לאח הגדול, וסומנה כאחת המועמדות המבטיחות של העונה, הודיעה ביום שישי לין אלפי על פרישתה מתכנית הריאליטי הפופולרית.
2 צפייה בגלריה
לין אלפי עם בתה אלה, ובתוך בית האח
לין אלפי עם בתה אלה, ובתוך בית האח
לין אלפי עם בתה אלה, ובתוך בית האח
(צילומים: אינסטגרם, מסך רשת 13)
בפוסט שהעלתה היום (שבת) לעמוד האינסטגרם שלה, סיפרה לין למה בחרה לפרוש: "הניצחון שלי היה זה שהתבגרתי ולמדתי על עצמי המון, כי גם בחודש וחצי זה לא קצת. לקחתי את מה שרציתי לקחת איתי הביתה, ובנקודה שהרגשתי שזה הזמן שלי לעזוב אז זה גם קרה.

2 צפייה בגלריה
לין אלפי
לין אלפי
לין אלפי
(צילום: רן יחזקאל, מתוך שידורי האח הגדול ברשת 13)

"אני באתי לבית האח הגדול הכי אמיתית, מהלב, באתי להנות ולחוות אין לי שום מילה רעה על ההפקה על הליהוק או על הפורמט ידעתי לאן אני נכנסת ועשיתי זאת בגדול.

קראו גם:

"המצב שלי בבית בזמן האחרון לא היה הכי נוח, מצבים שלפעמים היו מסתכלים על הצלחת שלי ושיח לא תמיד נעים שגם היה חלק מסיבת העזיבה שלי. אבל זה בית האח הגדול ומי שלא היה בפנים לא יבין לעולם ומעבר לזה היו את הסיבות שהרגשתי שמיציתי שעשיתי את שלי וזה הניצחון הכי גדול שלי. תודה לכולם על הכל ותודה גם לאח הגדול".
יש לציין כי בהודעה הרשמית נמסר כי הגעגועים של לין לבתה, אלה, הגיעו לשיא והכריעו אותה: "אני מאוד מאושרת שעכשיו הגעתי הביתה ופגשתי את אלה והמשפחה ואלה באמת זה הרגעים הכי הכי הכי טובים שיכולים להיות".