רגע לפני סגירת הרשימות: יצחק (איציק) אבשלומוב המכהן כיום כמשנה לראש העיר וכממונה על תיק התחבורה הודיע על כוונתו להתמודד על ראשות העיר.
2 צפייה בגלריה
חבר המועצה איציק אבשלומוב. החליט לרוץ
חבר המועצה איציק אבשלומוב. החליט לרוץ
חבר המועצה איציק אבשלומוב. החליט לרוץ
(צילום: אבי מועלם)
אבשלומוב סיפר כי אחרי תקופה ארוכה של התלבטות, גמלה בליבו ההחלטה להתמודד על ראשות העיר, לטענתו, לאור פניות רבות של תושבים, והרצון למצב את העיר ולהפוך אותה לטובה יותר.
אבשלומוב בהודעה הרשמית שפרסם: "חברי ותושבי ראשון היקרים, זה זמן רב שאני נאבק למען נוחות התושבים ופועל לשינוי דברים מהותיים בעיר.לאחרונה גמלה בלבי החלטה, וזאת עקב הרגשה אישית ופניות רבות של תושבים , לקחת צעד אחד קדימה ולהודיע על הצגת מועמדותי לראשות העיר. כל תקופת כהונתי בתפקיד משנה לראש העיר ומחזיק תיק התחבורה, הייתי כאן לצד ולמען התושבים בעירנו ועדיין בוער בי הצורך לשפר ולקדם מספר רב של נושאים בעיר. מקווה ומצפה לקבל את תמיכת כל אחת ואחד מכם".

קראו גם:

2 צפייה בגלריה
קינסטליך
קינסטליך
קינסטליך. תחרות לראשות העיר
( צילום: אבי מועלם)

רבים הופתעו מהודעתו של אבשלומוב, שאומנם נחשב לפוליטיקאי אהוד ומעורב, אך אף פעם לא הצהיר על רצונו להיבחר לראשות העיר. בקדנציה הקודמת אבשלומוב שימש כחבר מועצה, אך בבחירות 2018 הוא לא התמודד על התפקיד, זאת למרות שכמעט כל חבר מועצה בעל שאיפות התמודד במרוץ.
בנוסף, בינו ובין ראש העירייה המכהן, רז קינסטליך, יש יחסי עבודה טובים וחיוביים. עד לאחרונה רבים העריכו כי קינסטליך יתמודד בבחירות מול פתק ירוק כיוון שאף מועמד לא הצהיר על כוונתו אך נראה כי למרות הכל, הפתק הירוק יישאר בארון.