חבר מועצת עיריית ראשון לציון הודיע היום (ראשון) שהוא חוזר לרשימת הליכוד ויתמודד במסגרתה בבחירות המקומיות הקרובות שיתקיימו בעוד כחמישה חודשים.
2 צפייה בגלריה
דורון אוזן. חוזר לרשימת הליכוד
דורון אוזן. חוזר לרשימת הליכוד
דורון אוזן. חוזר לרשימת הליכוד
( צילום: ראובן קפוצ'ינסקי)
אוזן, שהתמודד בבחירות הקודמות לתפקיד ראש העירייה, וקיבל 16,000 קולות לראשות ושלושה מנדטים במועצת העירייה, חתם על הסכם מיזוג סיעות עם הליכוד. אוזן שימש בעבר כיו״ר צעירי הליכוד בעיר במשך 6 שנים ברציפות.
בין המטרות הבולטות שסימן לעצמו בבחירות הקרובות: "לפתור את בעיית התחבורה ברחבי העיר בדגש על מערב העיר. שיפור כל תחום איכות הסביבה,שיפור הנקיון האכיפה, הבטחון האישי הטיפול בשכונות הוותיקות וקידום פרוייקטים לדיור לזוגות צעירים וקידום נושא התכנון והבניה"
אוזן שהחל את דרכו בפוליטיקה המקומית ב-1998, נחשב לאחד מחברי המועצה הבולטים, כאשר בין השאר יזם את המתווה לדיור בר השגה למשפחות צעירות, יזם הקמת מרכזי נוער, מעונות יום ועוד. בין השאר, הביא לביטול מיזם הניידות המצלמות של החברה לבטחון במאבק משותף עם תושבים, והציף את הכאוס התחבורתי במערב העיר בשנה וחצי האחרונות לאור העבודות שמתבצעות בשטח.

2 צפייה בגלריה
פקקים בראשון לציון
פקקים בראשון לציון
פקקי ענק בראשון לציון
(צילום: שאול גולן)

קראו גם:

אוזן: "אני מאמין שהעשייה המשמעותית שאפיינה בשנים האחרונות את תחום הנוער והצעירים צריכה לבוא לידי ביטוי גם בתחומים אחרים – בחינוך, בפיתוח תשתיות, בשדרוג השכונות הוותיקות, בהשקעה באזרחים הוותיקים, בפתרונות תחבורה מתקדמים, בתרבות, בסדר הציבורי, בביטחון האישי, בשמירה על הסטטוס קוו הקיים בין דתיים וחילוניים, ובכל תחומי החיים. אעבוד במרץ עד שהעיר תפרוץ קדימה, ואני אוודא כי יינתן לכם השירות הטוב ביותר. בקדנציה האחרונה היתה לי בקורת עניינית לגבי ההתנהלות העירונית במספר תחומים והובלתי מאבקים במועצה, בשטח ובתקשורת. אני שמח שישנה הבנה ונכונות לתקן את הטעון תיקון".
יו״ר הליכוד ראשון לציון, המשנה לראש העיר יוסי חממי: ״אני שמח על חזרתו של דורון הביתה. יחד, בהובלה משותפת נפעל במועצת העיר לקדם את ראשון לציון בכל התחומים״.