אז בשבוע האחרון היתה שביתה במערכת החינוך… כפרומו לחופש הגדול המממש ובא החליטה יפה בן דוד, מזכ״לית הסתדרות המורים להראות לכל המשק מי הבוס ולהשבית את הלימודים על מנת שיעלו למורים את המשכורות…
3 צפייה בגלריה
אני וליה
אני וליה
אני וליה
(צילום: עדי זהר)
את דעתי אם השביתה מוצדקת או לא - אשמור לעצמי. בעיקר כי זה לא באמת משנה לאף אחד. רק דבר אחד בטוח, בימים כאלו אנו מבינים את גודל האחריות שמונחת על כתפי המורים והיא בהחלט לא תסולא בפז.
אבל אני דווקא רוצה לספר לכם איך אני ניצלתי את השביתה, ואיך בכלל היא קשורה אליי?
קראו גם:
ביום רביעי, החלטתי שזה זמן טוב לזמן איכות עם האחיינית המתוקה שלי, ליה וזה הרגע ליהנות איתה ועם ברונו במתקנים של גן המעיין דקה לפני שאכלנו בראנץ׳ בקפה פולה. כלומר, אני אכלתי בראנץ׳, היא אכלה שניצל עם צ׳יפס ובעיקר עשתה בלגן.
3 צפייה בגלריה
ליה וברונו בגן המעיין
ליה וברונו בגן המעיין
ליה וברונו בגן המעיין
(צילום: עדי זהר)
בזמן ההנאה הבאמת כנה מהילדה המקסימה הזו הבנתי כמה קשה להעסיק ילדים בזמנים כאלו, אז אני רוצה לציין פה כל הכבוד לכל ההורים (וכן, גם לסבים והסבתות שבהרבה מהמקרים עוזרים ומסייעים), שמצליחים במשימה הזו ברמה יומית. אין ספק שזו משימה מאתגרת ביותר.
כאן אולי המקום לציין את עיריית ראשון לציון שנרתמה למשימה הלא פשוטה הזו וכחלק מהפתרונות היצירתיים מה עושים עם הזאטוטים בזמן השביתה, פתח ראש העיר, רז קינסטליך, בחינם לילדי העיר את החי כיף, בריכת שיכון המזרח ובריכת 360 בנחלת יהודה וכן יתקיימו פעילות בגן המושבה. ממה שהבנתי זו הייתה הנאה גם להורים וגם לילדים.
3 צפייה בגלריה
מנוחת הלוחמת
מנוחת הלוחמת
מנוחת הלוחמת
(צילום: עדי זהר)
לפחות נכון לכתיבת שורות אלו, השביתה הסתיימה ולפחות עד העונג הבא חזרנו לשגרה. אז אאחל לכולכם שגרה נעימה לשבוע הקרוב, כי אחריו מסתיימת שנת הלימודים ומגיע אתגר חדש ישן… החופש הגדול!
עדי זהר, פעילה חברתית בראשון לציון ומנהלת פורום ראשון לציון - הירוקים