במוצאי שבת האחרונה, סמוך לשעה 22:30 בלילה, הוזעקו כוחות החירום לרחוב הרצל בראשון לציון בעקבות דיווח על תאונה קשה במקום. הם נאלצו לקבוע בזירת האירוע את מותו של משה טובול, תושב חולון, שהיה בדרכו הביתה מביקור אצל בנו החייל שהתגייס רק לפני חודשיים.
2 צפייה בגלריה
משה טובול ז"ל
משה טובול ז"ל
משה טובול ז"ל
(צילום: באדיבות המשפחה)

"כשהגענו למקום ראינו את רוכב האופנוע שוכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה וסובל מחבלה רב מערכתית. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הפציעה הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותו", סיפרו חובש בכיר במד"א, יוסי נאבול, וחובש רפואת חירום מיחידת האופנועים של מד"א, מנדי אמיתי.

קראו גם:

2 צפייה בגלריה
מזירת התאונה הקטלנית
מזירת התאונה הקטלנית
מזירת התאונה הקטלנית
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

הבשורה המרה התקבלה בבית המשפחה בחולון, ושם התקשו להכיל את האובדן. "התאונה קרתה בזמן שהוא עשה את דרכו חזרה לביתו, לאחר שביקר את בנו החייל ברחובות", סיפר אביו של משה ז"ל, אנדריי טובול.
טל, בנו היחיד של משה, התגייס רק לפני כחודשיים לצבא. איתן טובול, בן דודו של משה, אמר בכאב: "זה כאילו הוא הלך להיפרד מהבן שהיה כל עולמו, הספיק לנשק אותו - ובדרך חזרה הביתה נהרג בתאונת אופנוע - הכלי שאהב מגיל צעיר". עוד סיפר בן דודו: "מגיל צעיר הוא אהב אופנועים כבדים, עכשיו הוא ירד מהם לטובת משהו קטן להתנייד איתו לעבודה".
"כל החיים פחדתי מהאופנוע. דיברתי איתו שיירד מהאופנוע, אבל זו הייתה אהבה שלו - הוא גם היה מכונאי אופנועים", אמר אביו והוסיף: "משה היה ילד של נתינה - תמיד אהב לעזור לכולם". יהי זכרו ברוך.