מבחן גדול ומסקרן מצפה לקבוצת הנשים של מכבי ראשון לציון בכדוריד בסוף השבוע הקרוב.
כזכור, לפני כשלושה חודשים עשתה קבוצת הנשים היסטוריה כשהעפילה לשמינית גמר גביע האתגר האירופאי לאחר שגברה על מחזיקת הגביע הטורקי בלאדיאספור פולאטלי (27:36), ומחקה פיגור של שני שערים ממשחקה הראשון מול מחזיקת הגביע הטורקי.
1 צפייה בגלריה
מכבי ראשל"צ בכדוריד | צילום: הדר ואן קולא איגוד הכדוריד
מכבי ראשל"צ בכדוריד | צילום: הדר ואן קולא איגוד הכדוריד
מכבי ראשל"צ בכדוריד | צילום: הדר ואן קולא איגוד הכדוריד
קבוצת הנשים של העיר, לא ויתרה על הביתיות וכבר בסוף השבוע הקרוב תנסה קבוצתו של גלעד מאור לנצח במגרשה הביתי את קבוצת הנשים השבדית בודן. ניצחון בשלב הזה לא רק שיבטיח למכביסטיות כרטיס לרבע גמר גביע האתגר האירופאי אלא גם יהווה הישג היסטורי לכדוריד הנשים בישראל.
מועדון הכדוריד השבדי 'בודון IF' הוקם ב-2009 ומשחקות בו קבוצות נשים בלבד. בעונה של 2016-2017 עלתה הקבוצה לליגת העל החזקה בשבדיה ומאז, היא מתמודדת מול החזקות שבקבוצות השבדיות.
לקראת צמד המשחקים שבפתח, אומר יו"ר מכבי ראשל"צ ראול סרוגו: ״השנה אנחנו משקיעים הרבה בנשים ברוח השיוויון המגדרי, ואני שמח שעד כה הקבוצה נותנת עונה נפלאה. לא זכור לי אירוע של משחק רשמי בארץ במסגרת גביע אירופה, וזו צריכה להיות חגיגה אירופית לכדוריד הנשים בישראל. אנחנו רוצים לעשות היסטוריה ולעלות לרבע הגמר ואני מקווה שהבנות הנפלאות שלנו יעשו זאת".
המאמן גלעד מאור הוסיף: "מבחינתנו ההופעה וההגעה לשמינית גמר באירופה היא אחד השיאים שלנו העונה. אנחנו מתכוננים לכך בהכנה מאוד אינטנסיבית של תוספת אימונים, הרבה וידאו והכנה ספציפית מדוקדקת מאוד לקבוצה השבדית".