משחקי המחזור ה-12 בליגת אתנה ווינר לנשים בכדורסל יתקיימו הערב (שני) ב-19:00 ובמשחק המרכזי, תארח אליצור נווה דוד רמלה את הפועל פ"ת. במשחקים נוספים: בני יהודה– בנות הרצליה, מכבי רעננה – מכבי בן בנות אשדוד, מכבי רמת חן/בליך – הפועל ראשל"צ, אליצור חולון – רמת השרון.
1 צפייה בגלריה
הפועל ראשל"צ | צילום: באדיבות המועדון
הפועל ראשל"צ | צילום: באדיבות המועדון
הפועל ראשל"צ | צילום: באדיבות המועדון
בסיבוב הראשון של הליגה הפתיעה ראשון לציון את מכבי רמת חן/בליך בניצחון 77:81 אבל מאז נערכו שינויים רבים בסגל של המארחת. עם שירה העליון על הקווים ועם אדוט בולג'ק וטיירה ראפין פראט על הפרקט.
מפגש מעניין צפוי בין ג'ליאן אלין המובילה את הליגה בריבאונדים (15.5 בממוצע למשחק) והמדורגת במקום השישי ברשימת הקלעיות עם 20.6 נקודות לערב לבין אדוט בולג'ק שהספיקה לקלוע 21 נקודות ולקטוף 16 ריבאונדים במשחק האחרון מול בני יהודה, שפוצץ 47 שניות לפני סיום הזמן החוקי.
אצל הגברים, מכבי ראשון לציון הפכה אתמול (ראשון) למרעננת החדשה בליגה אחרי 72:77 על הפועל ירושלים, שמצדה נעצרה אחרי תקופה מוצלחת עם לא פחות מחמישה ניצחונות רצופים בכל המסגרות.
אחרי שהדיחה את מכבי תל אביב האלופה מגביע המדינה ולאחר מכן התגברה גם על נס ציונה, החבורה של גיא גודס עצרה את הריצה של האדומים בעיקר הודות לערב נפלא של אלכס המילטון (16 נקודות) וקמרון לונג (17).
"אני חושב שזה עוד משחק של מבחן מבחינתנו אחרי ארבעה ניצחונות, חשוב שלא באנו זחוחים וידענו את הכוח של הפועל ירושלים". אמר מאמן הקבוצה גיא גודס בתום המשחק.
"היה משחק צמוד, אבל עשינו את הדברים נכון לקראת הסיום ואני שמח מהניצחון הזה, אנחנו ממשיכים להתקדם. לא ננוח על זרי הדפנה, היינו למטה ועכשיו אנחנו מתחילים לטפס ואנחנו מתכוונים להמשיך לעבוד קשה"