הישג אדיר למתעמלת מראשון לציון, לינוי אשרם. המתעמלת הבכירה של ישראל זכתה אתמול (ג') במדליית הכסף בתרגיל החישוק באליפות העולם הנערכת בבולגריה, אחרי שצברה 20 נקודות בדיוק בגמר. מדובר בהישג שיא למתעמלת ישראלית.
1 צפייה בגלריה
לינוי אשרם על הפודיום | צילום: EPA
לינוי אשרם על הפודיום | צילום: EPA
לינוי אשרם על הפודיום | צילום: EPA
"אני מאושרת מהזכייה, זו מדליה כסף היסטורית, אך יחד עם זאת אני עם הפנים קדימה לקראת שלושת ימי התחרות הקרובים", אמרה לינוי אשרם אחרי התחרות.
גם שרת הספורט, מירי רגב, בירכה ואמרה: "לינוי שלנו מנפצת כל שיא אפשרי ועם כניסתה של שנת תשע"ט, הפכה למתעמלת הישראלית הראשונה שזוכה במדליית כסף בתחרות האישית באליפות העולם. כולנו עוקבים אחר ההישגים המרשימים של לינוי ונפעמים כל פעם מחדש".
"ככה מתחילים שנה בספורט הישראלי. לינוי אשרם, בעוד תצוגה מדהימה, השיגה את מה שאף מתעמלת ישראלית לא עשתה קודם לכן - מדליית כסף באליפות העולם", הוסיף יו"ר שדולת הספורט, ח"כ יואל רזבוזוב.
מוקדם יותר השנה זכתה אשרם במדליית ארד בגמר הקרב-רב באליפות העולם בהתעמלות אמנותית, שנערכה בפזארו שבאיטליה. אז, הפכה אשרם, הספורטאית המצטיינת מאגודת הפועל ראשון לציון, לישראלית הראשונה אי פעם שמגיעה לפודיום בתחרות הקרב-רב היוקרתית - היחידה שבה מחלקים מדליות במשחקים האולימפיים.
ההצלחה נמשכה גם באפריל האחרון, שם הגדילה לעשות אשרם כשזכתה במדליית הזהב בתרגיל הסרט בגביע העולם שנערך בסופיה. אנשי מקצוע בתחום כבר מקווים לראות אותה על הפודיום גם במשחקים האולימפיים שייערכו בטוקיו.
היום (רביעי) תשתתף אשרם במוקדמות תרגיל האלות, וביום חמישי תתחרה גם במוקדמות תרגיל הסרט.