מאמאנט ראשון לציון סיימה את העונה השישית במשחקי גמר מסקרנים ובטקס סיום מרגש. שיטת המשחקים שונתה העונה, כאשר כל גמר, כלל שני משחקים. במידה והיה נוצר שוויון בין הקבוצות לאחר שני משחקים, הייתה משוחקת מערכת זהב להכרעת האליפות.
2 צפייה בגלריה
עמית ב'. אלופות המאמאנט | צילום אתי חביב
עמית ב'. אלופות המאמאנט | צילום אתי חביב
עמית ב'. אלופות המאמאנט | צילום אתי חביב
לגמר אליפות ראשון לציון העפילו קבוצות 'העמית ב', אלופת העונה הקודמת ואלופת האלופות הארצית, ששמרה כל העונה על מאזן מושלם ללא הפסדים, וקבוצת 'איתמר', שהגיעה למעמד הגמר זו שנה שלישית ברציפות. לגמר המעורבות (קבוצות שלא כל ילדיהם לומדים בבית הספר) ומהווה בעצם סבב תחרות ומסלול נוסף לקבוצות כאלה, הגיעו קבוצת 'ניצנים', מחזיקת הגביע, וקבוצת 'אופקים'.
הסיבוב הראשון של משחקי הגמר הסתיים בנצחונות של קבוצות 'העמית ב' ו'ניצנים', מה שהקנה להן יתרון ובטחון לקראת סבב המשחקים השני. הסבב השני של משחקי הגמר התקיים לעיני אולם מלא בשחקניות הליגה ובבני משפחה שהגיעו לעודד את השחקניות ולהנות ממשחקים ברמה גבוהה במיוחד.
בתום המשחקים 'העמית ב' שמרה על התואר ומאזן הנצחונות המושלם, וקטפה את האליפות זו עונה שניה ברציפות. קבוצת 'ניצנים' ניצחה גם היא בסבב השני וזכתה בתואר אלופת המעורבות.
2 צפייה בגלריה
העמית ב'. רצון עז לזכות שוב בגביע | צילום אתי חביב
העמית ב'. רצון עז לזכות שוב בגביע | צילום אתי חביב
העמית ב'. רצון עז לזכות שוב בגביע | צילום אתי חביב
מלי קרמן, קפטנית העמית ב': "קבוצת העמית ב' הוקמה לפני כשנתיים ע"י מספר שחקניות עם מטרות ברורות - להנות ולכבוש את הפסגה. כך נולדה משפחת העמית ב', שדרך מהמורות, חוויות, צחוקים, קשיים והרבה נצחונות הגיעה להניף את הגביע הנכסף בעזרת עבודה קשה, המשפחות התומכות ועדי המאמנת. כעת פנינו למשחקי אלופת האלופות הארצית בשאיפה ורצון עז לזכות בגביע זה פעם נוספת".
ורד קימל-אס, קפטנית 'ניצנים': "קבוצתנו ממשיכה להשתמש במתכון המנצח לפיו רק משחק קבוצתי, עם המון ריכוז והנאה, יביא אותנו רחוק בשלב גמר המעורבות"
לקראת משחקי ההכרעה שיתקיימו מחר, הוסיפה שירלי קליין, יו"ר מאמאנט ראשון לציון ושחקנית בקבוצת 'אופקים': "בשם הליגה אני מאחלת לשתי הקבוצות הצלחה גדולה בגמרים שיערכו מחר- תגיעו לעודד".
משחקי אלופת האלופות הארצית של שתי התחרויות ייערכו מחר (יום שישי), 6.7.18, החל מהשעה 8:00, באולם 360 ברחוב העצמאות 37.