גאווה גדולה הערב (שבת) בראשון לציון. הג'ודאי המקומי פיטר פלצ'יק זכה היום במדליית ארד לישראל באליפות אירופה הנערכת בתל אביב.
יומה האחרון של אליפות אירופה בג’ודו בישראל, היה מרגש במיוחד. פיטר פלצ’יק המקומי המשיך במומנטום חיובי אותו התחילו טל פליקר, גפן פרימו ושגיא מוקי, וזכה במדליה נוספת ורביעית לישראל.
פלצ’יק, שעלה להתחרות במשקל של עד 100 ק”ג, אמנם הפסיד בחצי הגמר לסיריל מארה הצרפתי, אך זכה במדליית הארד לאחר איפון אדיר על ניאז בילאל הרוסי בקרב על מדליית הארד. פלצ'יק נכנס לתרגיל ישר מפתיחת הקרב והצליח להטיל את יריבו על הצד. השופטים העניקו לו ווזארי בהתחלה, אך אחרי בדיקה נוספת נתנו לו איפון - ואת הניצחון.
פלצ'יק החל את יום הקרבות מול יבגניס בורודבקו מלטביה בסיבוב ראשון, הטיל אותו בווזארי שתי דקות לסיום. בשלב הבא הוציא שלושה עונשים מבויאן דוסן הסרבי, בתום קרב שנמשך מעל שבע דקות, ועלה לשמינייה האחרונה. פלצ'יק העפיל לחצי הגמר אחרי שניצח את זלים קוצ'וייב האזרי בווזארי אותו השיג 1:15 דקות לסיום.
פלצ׳יק ממועדון 'עצמה ראשון לציון' ומאמנו פבל מוסין חתומים על ההצלחה האדירה של הג׳ודקא תושב העיר, והערב הם מתקשים להכיל את ההתרגשות מגודל המעמד.