ליגת מאמנט ממשיכה לרגש את אימהות העיר בעונה הנוכחית. ליגת האימהות ששמה דגש על פרגון הדדי, התנהגות ספורטיבית, ועל היכולת ליהנות מהדרך ולא רק מהתוצאה- מה שמאפשר לכולן להרגיש מנצחות.
כזכור, בעונה שעברה עמית ב' זכתה בתואר אלופת מאמאנט ראשון לציון, וייצגה את העיר בטורניר האלופות הארצי. האלופות של העיר הצליחו לתגבר על השחקניות מיבנה בתום משחק צמוד בגמר, וכאמור הניפו בסיום את גביע המנצחות הגדולות של מאמאנט אשתקד.
אבל הדרמות בליגה ממשיכות, כאשר במהלך השבוע וחצי האחרונים התקיימו שלושה מחזורים אינטנסיביים של משחקים. שלב המוקדמות (הבתים) מתקרב לסיומו, והשחקניות נלחמות על כל נקודה שיכולה לקדם את קבוצתן לשלב הבא.
1 צפייה בגלריה
שומרות על רוח ספורטיבית | צילום: באדיבות ליגת מאמאנט
שומרות על רוח ספורטיבית | צילום: באדיבות ליגת מאמאנט
שומרות על רוח ספורטיבית | צילום: באדיבות ליגת מאמאנט
למרות התחרותיות, מור אזולאי גולדשטיין מקבוצת העמית א' בחרה לשמור על ספורטיביות ומשחק נקי, כאשר הודתה בעבירה שביצעה. אמנם קבוצתה ספגה נקודה, אבל השחקנית קיבלה כרטיס ירוק על משחק הוגן וספורטיבי, וזו רוח המאמאנט.
את הבית העליון (האדום) מוליכות בשלב זה קבוצות ניצנים ואיתמר, וביתר הבתים מובילות קבוצות ידלין ויסוד המעלה (הבית הירוק), גן רווה א' וויתקין (הבית הצהוב), מרחבים ומקיף ט (הבית הכחול), אולם לא כל הקבוצות שיחקו מספר זהה של משחקים, והתמונה עוד יכולה להתהפך.
האלופה עמית ב' עדיין בלתי מנוצחת, והיא מדורגת ה-3 בבית האדום עם 8 נקודות ו-4 ניצחונות ב-4 משחקים. מאחר ולקבוצה יש משחק חסר היא רחוקה נקודה מהמוליכות כעת, ניצנים ואיתמר. שלב המוקדמות צפוי להסתיים עד סוף החודש, אז נדע מי הקבוצות שעלו לשלב הבא. תוצאות המשחקים האחרונים בליגה: בן גוריון - שיקמה 0-2 הדרים - רמז ב 0-2 מרחבים - רמז א 0-2 ניצנים - אמירים 0-2