מסורת חשובה: מחר (ו'), יתקיים בפעם הרביעית האירוע השנתי של מאמאנט לרגל חודש המודעות לסרטן השד, שנקרא "גם אני מודעת"- ומטרתו לעודד כמה שיותר נשים להיבדק, כדי לעודד גילוי מוקדם של המחלה.
את האירוע, שיתקיים בראשון לציון, תנחה הספורטאית האולימפית יעל ארד. גם השנה יגיעו סלבס מכל קשת התרבות והפוליטיקה: עינת שרוף שתפתח את הטורניר, חן אמסלם, שרון איילון, רומי נוימרק, ורד ספיבק ("הישרדות"), סי הימן, יונה אליאן, ששי קשת, גילי שם טוב ועוד.
בנוסף, בימים האחרונים מציפים את הרשת סרטונים של מפורסמים רבים שתומכים במטרה ורובם אף יגיעו לאירוע: שייקה לוי, יאיר לפיד, אורנה בנאי, דביר בנדק, מירב פלדמן, מיקי חיימוביץ' ועוד רבים וגדולים אחרים.
בשנים האחרונות הפך הטורניר, שיתקיים בין השעות 09:00-13:00 באצטדיון האתלטיקה בראשון לציון לתזכורת חשובה לאמהות ולנשים בכלל לקיום הבדיקה, שמצילה חיים של נשים רבות, היות וגילוי מוקדם של המחלה הוא משמעותי. מייסדות האירוע מנסות להעביר את המסר משנה התפיסה - שהאחריות הבריאותית של אמהות בארץ ובעולם, היא אחריות חברתית.
מנכ"לית מאמאנט, גלית אבשלום: "השנה, בפעם הראשונה יתקיימו טורנירים של ליגת מאמאנט בכל העולם, להעלאת המודעות לבדיקה מוקדמת לגילוי סרטן השד.
"16,000 שחקניות, אמהותיהן, בנותיהן, וחברותיהן, מכל העולם, יחשפו למסר החשוב שאנחנו מעבירות כל שנה למניעת המחלה, ואין דבר שמרגש אותי יותר מתרומתה של מאמאנט למאמץ העולמי בנושא".