בפחות משבוע אחרי שהניפו גביע שני בתוך חודש, קבוצת עמית ב' של ראשון לציון ממשיכה את החגיגות הגדולות שלה בימים האחרונים ברחבי העיר. כזכור, ביום שישי שעבר התקיים טורניר אלופת האלופות הארצי של ליגת מאמאנט, אליו הגיעו האלופות העירוניות מרחבי הארץ.
קבוצת העמית ב׳, אלופת ראשון לציון, העפילה לשלב רבע הגמר לאחר שני ניצחונות מרשימים במשחקי המוקדמות שנערכו שבוע קודם לכן. בשלב רבע הגמר העמית ב׳ ניצחה את קבוצת חופים, אלופת חדרה, בתוצאה 0:2, והעפילה לשלב חצי הגמר.
לאחר הפסקה קצרה, ולעיני קהל מריע, עלתה העמית ב׳ למשחק חצי הגמר מול קבוצת שמעוני, אלופת גבעתיים, ובנחישות מופלאה ניצחה בתוצאה 0:2, והעפילה למשחק הגמר.
האולם בהיכל הספורט צימרמן בנס ציונה התמלא במשפחות ושחקניות מרחבי הארץ, וכעבור כשעה וחצי של הפסקה מורטת עצבים, החל משחק הגמר מול קבוצת מאמאנור, אלופת גן יבנה ומחזיקת הגביע של השנה שעברה.
שחקניות העמית ב׳, תחת ניהולם המקצועי של יוסי הירש וירון קהוט, ובהנהגתה של הקפטנית טל סרוסי נתנזון, עלו בהתרגשות ובגאווה למגרש וכאמור חזרו עם גביע גדול והיסטורי לראשון לציון. עם שריקת הסיום, הקהל שטף את המגרש, ושחקניות העמית ב׳ זכו להניף את הגביע הנחשק.
טל סרוסי-נתנזון, קפטנית הקבוצה: "מה שהביא לעונה מוצלחת שכזו זו המקצועיות, הרצינות, האחווה והפרגון בין הבנות בקבוצה. לכל משחק התייחסנו ברצינות וכל יריבה היתה ראויה. כל השחקניות נתנו את הלב והנשמה וכמובן שאי אפשר בלי להגיד תודה למשפחות היקרות שליוו, תמכו ופרגנו לכל אורך הדרך".
שירלי קליין, יו״ר מאמאנט ראשל״צ: ״מאמאנט ראשון לציון היא אחת העולות והבולטות בארץ וכעת יש לנו משהו נוסף להתגאות בו, בהחלט הישג גדול. כל הכבוד לקבוצת העמית ב' ששיחקו ברמה גבוהה תוך שמירה על הרוח הספורטיבית״.
לימור גור, חברת מועצת העיר: ״הפעילות של ליגת מאמאנט בעיר יוצרת מעגלי השפעה ספורטיביים חברתיים וקהילתיים. אני עושה כל שביכולותי על מנת לספק לליגה את התנאים הטובים ביותר על מנת להצליח ולשגשג כי אני מאמינה בעשייה שלהן. השנה הן עשו הרבה כבוד לראשון לציון וחזרו עם הגביע הביתה.
הרוח הספורטיבית התמיכה ההדדית והחברתית נותנים דוגמא לחיי קהילה איכותיים. כל הכבוד לכל שחקנית שנותנת את הנשמה על המגרש ולעיר. ברכות לאלופות שלנו.״