חגיגת סיום עונת מאמאנט בראשון לציון: בתחילת השבוע הגיעה העונה החמישית של ליגת מאמאנט ראשון לציון לסיומה. בערב חגיגי, ולעיני קהל שמילא את האולם עד אפס מקום, התקיימו בזה אחר זה משחקי חצי הגמר והגמר.
בחצי הגמר הראשון שיחקו קבוצת 'העמית ב'', ששמרה על מאזן נצחונות מושלם לאורך העונה, מול קבוצת בן גוריון א', שסיימה את העונה הסדירה במקום הרביעי.
העמית ב' ניצחה את המשחק בשתי מערכות, וצפתה בדריכות במשחק השני. בחצי הגמר השני שיחקו קבוצת איתמר מול יסוד המעלה, שסיימו את העונה הסדירה במקומות השני והשלישי.
לאחר שוויון בין הקבוצות בתום שתי מערכות, החלה המערכה השלישית. יסוד המעלה שלטה במערכה ויצרה פער של 9:14.
קבוצת איתמר התעשתה והוכיחה כי המשחק לא נגמר עד שהוא נגמר, והחלה לצמצם את הפער, עד לשוויון 14:14, מה שהביא להארכה עד 16. שתי נקודות נוספות, ואיתמר עשתה את הלא יאמן ועלתה לגמר.
לפני משחק הגמר, נערך טקס חלוקת מגנים וגביעים לכל מי שהיה שותף לעשיה ולקידום הליגה בעיר: ראש העירייה דב צור, סגן ראש העירייה ומחזיק תיק הספורט איתן שלום, מנכ"ל החברה העירונית אלי פולק, מנהלת חטיבת הספורט ומנהלת מרכזי קהילה בחברה העירונית בת אל גרבי, חברת מועצת העיר לימור גור, סגן מנהל רשות הספורט בחברה העירונית שמשון גמליאל, הרכזת המקצועית עדי גמליאל, השופטים, הרשמים, המאמנים, מינהלת הליגה וקפטניות הקבוצות, וכמו כן לקבוצת ניצנים, שזכתה בתואר אלופת המעורבות.
בתום הטקס, מינהלת הליגה והקפטניות הפתיעו את שירלי קליין, יו״ר מאמאנט ראשון לציון, במתנות מקסימות לאות הערכה על פועלה הרב לאורך השנה בקידום ובניהול הליגה.
נרגשות מתמיד, בזו אחר זו עלו שחקניות העמית ב' ואיתמר למשחק הגמר שחתם את העונה. לאחר חימום קצר ושירת התקווה, נשרקה שריקת הפתיחה.
את המשחק ניהל השופט יוסי הירש, בעזרתו של השופט חן גזית. לאחר משחק מרתק ברמה גבוהה ביותר, ניצחה קבוצת העמית ב' וקטפה את תואר האליפות לעונה 2016/17
בתום משחק הגמר הוענקו גביעים לשחקניות המצטיינות של העונה, שחקניות שהציגו יכולות מרשימות בתחום ההתקפה וההגנה, ונבחרו ברוב קולות על ידי מאמני כל הקבוצות.
בתום הטקס הגיע רגע השיא של העונה, וקבוצת העמית ב' הניפה את צלחת האליפות.
ליגת מאמאנט ראשון לציון קיימת מזה חמש שנים, ומדי שנה מצטרפות עוד ועוד שחקניות חדשות. כיום הליגה מונה למעלה מ-300 שחקניות, ומסתמן כי בעונה הבאה אף יפתחו קבוצות חדשות.
במהלך חודש יולי יתקיימו טורניר אלופת האלופות ואלופת המעורבות הארציים, נאחל בהצלחה לקבוצות העמית ב' וניצנים שייצגו את העיר.