לאחר טורניר הקידנט המוצלח שנערך לא מזמן, הגיע תורם של בני הזוג של שחקניות הליגה לנסות את מזלם על המגרש בטורניר האבאנט של ראשון לציון, שהתקיים בשבוע שעבר.
לא פחות מ-10 קבוצות של גברים מלאי מוטיבציה עלו לפרקט והפגינו יכולות מרשימות ביותר, שלא מביישות אף אימא או אישה גאה ביציע. לאחר חמישה משחקים מותחים וצמודים עלו חמש הקבוצות המנצחות לשלב הבא, בו התחרואחת נגד השנייה בזו אחר זו.
בהחלט נראה כי הצפייה במשחקים לאורך העונה תרמה להם, והם סיפקו הצגה מהנה ביותר לשחקניות ולילדים שעודדו מהיציע ללא הפסקה.
1 צפייה בגלריה
האבות בפעולה | צילום: אתי חביב
האבות בפעולה | צילום: אתי חביב
האבות בפעולה | צילום: אתי חביב
למקום הראשון הגיעה קבוצת העמית ב' עם מאזן מושלם ללא הפסדים, במקום השני קבוצת איתמר, ולמקום השלישי הגיעה קבוצת נגבה. קבוצת עמית ב' ממשיכה להוכיח את עצמה, אחרי שגם הילדים של שחקניות הקבוצה היו הזוכים של טורניר קידנט שנערך בזמנו.
עופר אטיאס, בעלה של אורנית מקבוצת העמית ב׳: "בדרך כלל אני צופה במשחק מהיציע, צועק, מעודד, נותן עצות, מצלם ומפרשן תוך כדי. היה תענוג להיות על המגרש ולהחליף תפקידים. כל השרירים שלי תפוסים אבל היה שווה את זה. ניצחנו והבאנו כבוד לילדים, לנשים ולבית הספר".
ארז טרמצי, בעלה של מיכל מקבוצת איתמר: "היה טורניר מהנה ביותר. חשבנו שהמשחק פשוט, עכשיו יותר מתמיד אנחנו מעריכים את הנשים על המשחק שלהן. בהחלט לא משחק ילדים!"
דורון דז'לדטי, בעלה של חן מקבוצת נגבה הוסיף: "היה טורניר מאתגר וחווייתי בין הגברים שמפרגנים לנשים שלהן וממשיכים את המסורת שהתחילה לפני ארבע שנים. אני חושב שהנשים שמתאמנות באופן קבוע טובות יותר מהגברים וזה שיעור בהעצמה נשית לכל אדם".