בשבת האחרונה גדשו את אולם הספורט ברביבים כ- 350 ילדים בגילאים שונים, בטורניר הקידנט המסורתי. האירוע מתקיים מדי שנה, ובו השחקניות של ליגת הכדורשת לאימהות מפנות את מקומן על הפרקט לטובת דור ההמשך, שמנסה את יכולותיו על המגרש.
ילדים מכיתה א' ועד כיתה י"ב לקחו חלק במשחקים, והקטנטנים, שעדיין צעירים מדי כדי לשחק, נהנו מפעילות מקסימה של "שירלי מהאגדות", שהותאמה לגילם.
מר איתן שלום, סגן ראש העיר ומחזיק תיק הספורט, והגב' לימור גור, חברת מועצת העיר ומחזיקת תיק הנשים, הגיעו לאירוע.
גב' לימור גור סיפרה בהתרגשות: "כחברת מועצה יש לי את העונג והכבוד לסייע וללוות את פעילות מאמאנט בראשון כספורט עממי, המתאים לכל אישה. המשחק על המגרש מפתח מנהיגות נשים חברתית ויצירת רשת נשים מובילה בעיר. גאה בכל אחת מהנשים שבחרה במאמאנט".
1 צפייה בגלריה
הילדים בפעולה | צילום: פייסבוק מאמאנט
הילדים בפעולה | צילום: פייסבוק מאמאנט
הילדים בפעולה | צילום: פייסבוק מאמאנט
גב' שירלי קליין, יו"ר מאמאנט ראשון לציון: "זו השנה הרביעית שאנחנו מקיימים את אירוע הקידנט, ונראה כי משנה לשנה הפרויקט מוצלח יותר ויותר. כ- 350 ילדים משכבות א - י"ב מקבלים את מקומם במגרש, עושים חימום, משחקים ואף לוחצים ידיים בסיום ממש כמו האמהות על המגרש, מתוך תקווה כי ייקחו הלאה את תרבות הספורט הנכונה וההגונה. השנה דאגנו למתחם אף לקטנטנים, שהיה מוצלח מאוד ונתן מענה גם לאחים הקטנים".
המנצחים בטורניר הילדים היו הקבוצה של ביה"ס "עמית" מקיף ג'. אביב ליבני, תלמיד ביה"ס בן 13 שאימו משחקת בקבוצת "העמית" באופן קבוע, מספר על המשחק שבו לקח את מקומה ליום אחד :" בזכות משחקי הכדורשת של אמא גם אני ואחותי התחלנו לאהוב את המשחק, ואני גם רוצה להתאמן בכדורשת באופן יותר מקצועי בהמשך. היה מאוד כיף לשחק עם קבוצות של ילדים מבתי ספר אחרים, ואני מרגיש שהניצחון שלנו הביא כבוד גם לקבוצה של האימהות".
בשבת הקרובה עתיד להתקיים גם טורניר האבאנט, בו בני הזוג של השחקניות יעלו למגרש לשחק לעוד אירוע מרגש תוצרת העיר.