מועדון הפועל ראשון לציון הודיע היום (ראשון) על החתמתו של עמיר נוסבאום למאמן הקבוצה. נוסבאום (41), יתפוס את מקומו של אופיר קופל, שרק לפני חודש תפס את מקומו של המאמן איסמעיל עאמר.
2 צפייה בגלריה
אופיר קופל
אופיר קופל
אופיר קופל
(צילום: גיל לרנר)
כשאנחנו נמצאים כשבועיים לאחר פתיחת האימונים של הקבוצה לעונת 2022/23, מדובר בתזמון מעורר תהיות, אולם במועדון טוענים כי קופל ביקש להשתחרר מתפקידו בשל מצבו הרפואי.
"המועדון מבקש להודות לאופיר על עבודתו כמאמן קבוצת הנוער בעונת המשחקים החולפת אותה הצעיד לעונה נפלאה בליגת העל לנוער וכן על תרומתו הגדולה להשארת הקבוצה הבוגרת בליגה הלאומית. נאחל לאופיר רפואה שלמה והצלחה בהמשך", נמסר שם.
2 צפייה בגלריה
נוסבאום (מימין) לצדו של בכר בהפועל באר שבע
נוסבאום (מימין) לצדו של בכר בהפועל באר שבע
נוסבאום (מימין) לצדו של בכר בהפועל באר שבע
(צילום: הרצל יוסף)
קופל עצמו אומר היום: ״לאור מצבי הבריאותי בעקבות מחלת הקורונה והתסמינים הנלווים לה אני נאלץ לוותר על אימון הקבוצה הבוגרת של הפועל ראשל"צ בעונה הקרובה. אני מודה לבעלים ולהנהלה על האמון ועל ההזדמנות לאמן את הקבוצה הבוגרת, אך במצבי כרגע אני סבור כי נכון יהוה להפקיד את המשימה החשובה הזאת בידיים אחרות".
נוסבאום שיחק בעברו בהפועל ראשון לציון (1998-2006) ולמעשה סוגר מעגל כששב למועדון הכתום לאחר שבעונה שעברה אימן במ.ס כפר קאסם, ולפני זה בעירוני קרית שמונה, הפועל פתח תקוה ובית״ר ת״א בת ים.
עמיר נוסבאום אמר לאחר החתימה: "אני מאוד שמח לחתום בראשון לציון, למעשה מועדון בו התחלתי את הקריירה שלי בתור שחקן. עבורי זו סגירת מעגל ואני מודה לאתגר שצפוי וכולי תקווה שבעבודה קשה יגיעו תוצאות יפות".