רבקה באייך (20) לוחמת הטאקוונדו מראשון לציון רשמה הישג מרשים בתחרות סבב גביע העולם שנערכה בעיר הלסינבורג שבשבדיה וזכתה במדליית זהב. את ההישג היא רשמה בקטגוריה G1 עד 46 ק"ג והוא מהווה עבורה הכנה לקראת אליפות אירופה שתתקיים בין ה-7 ל-10 במאי באיטליה.
2 צפייה בגלריה
רבקה באייך
רבקה באייך
רבקה באייך
(צילום: עיריית ראשל"צ)
"הגשמתי מטרה וחלום גדול" סיפרה והוסיפה: "אני ממש רוצה לייצג את ישראל באולימפיאדה, הדרך עוד ארוכה, אני צריכה לעבוד קשה ולהוכיח את עצמי".
ראש העירייה, רז קינסטליך, בירך אותה על ההישג ואמר: "ההצלחה של רבקה ממלאת אותי גאווה ושמחה, אנחנו נמשיך לתמוך ולאמין בספורטאים הצעירים שלנו, מחזיקים לה אצבעות באליפות הבאה". בהמשך צפויה רבקה להיפגש גם עם סגן ראש העירייה, מקסים בביצקי, שתומך בפעילות הספורטאים בעיר.
2 צפייה בגלריה
רבקה באייך
רבקה באייך
רבקה באייך
(צילום: עיריית ראשל"צ)
רבקה התחנכה במקיף ב' אוריה בעיר. המנהלת שלה, חיה שוירמן, זוכרת אותה היטב ומספרת: "היא הייתה תלמידה טובה, בגלל האימונים היא החסירה המון, אבל יש לה מיומנויות למידה גבוהה מאוד ולמרות הקשיים היא הצליחה והוציאה תעודת בגרות. אנחנו גאים בה מאוד".
באייך התחילה להתאמן כשהייתה בכיתה ח׳ במועדון הטאקוונדו ״הלוחם הצעיר״ בראשון לציון. כשרונה הוביל אותה להתאמן בנבחרת ישראל.