התפרצות גל האומיקרון החזיר עשרות אלפי עובדים במשרדים לעבודה מלאה מהבית כדי להימנע מהדבקה.
אולם בניגוד לתחילת הקורונה לפני כשנתיים, אז שררה אי ודאות רבה שהביאה לקיפאון בענף המשרדים, הרי שהעסקים לא מוותרים במהירות על המשרדים והמשקיעים לא חוששים לחתום על עסקאות.
1 צפייה בגלריה
איילה טאוורס במתחם צריפין
איילה טאוורס במתחם צריפין
איילה טאוורס במתחם צריפין
(הדמיה: איוולב מדיה)
הגיוסים הגדולים בהיי טק במהלך 2021 החזירו את מחירי המשרדים לרמתם טרום הקורונה ובמקרים רבים, המחירים אף עלו, בפרט באזור תל אביב, שם מחירי השכירות טיפסו ל-150-200 שקל למ"ר.
"אנחנו מזהים התעניינות גוברת ברכישת משרדים בשבועות האחרונים", אומר איתן לוי, בעלי חברת יזמות הנדל"ן אילה אגם, המקדמת הקמת שני מגדלי משרדים במתחם התעסוקה והמסחר החדש בצריפין, בשטחה המוניציפלי של באר יעקב.
קראו גם:
"הגל החמישי של הקורונה לא האט את הביקושים, להיפך. סיימנו את מכירות הפריסייל עבור המגדל השני, בן 17 קומות בתוך 3 שבועות בלבד בהיקף של כ 5,000 מ"ר. ברור שבעלי משרדים ממשיכים לחפש הזדמנויות לרכישת משרד שיאפשר להם להוזיל עלויות לעומת המחירים בתל אביב מצד אחד, ומצד שני, יציע נגישות גבוהה שתמשוך עובדים איכותיים מכל האזור".
לצד התאוששות ענף המשרדים, הקורונה הזניקה בישראל ובעולם השקעות עתק במחקר רפואי ובמכוני בריאות. לכן, הקירבה של המתחם החדש למרכז הרפואי שמיר "אסף הרופא" יוצרת ביקושים גם בקרב רופאים, חוקרים ובעלי מקצועות בתחום הרפואה אשר מחפשים משרדים או קליניקה פרטית, צמודה לבית החולים, כך שיוכלו להגיע למשמרות בקלות ולשרת אוכלוסיה גדולה.
הקמפוס הענק של המרכז הרפואי צפוי לגדול לכדי שטח של כ-413 דונם ויכלול בנוסף לבית החולים גם מרכז ארצי לחקר המוח, מעבדות לאומיות לבריאות הסביבה ומכוני מחקר נוספים אשר מושכים אליהם אנשי מקצוע ממגוון תחומים.