קבוצת אורנים מקימה מתחם יוקרתי של דיור לבני 65 פלוס המשלב טיילת מסחרית על חוף הים של ראשון לציון, כ-110 מטר מקו החוף.
1 צפייה בגלריה
פרויקט SeaOne בראשון לציון
פרויקט SeaOne בראשון לציון
פרויקט SeaOne בראשון לציון
(הדמיה:באדיבות קבוצת אורנים)
בריזורט הראשון מבית הרשת, שיוקם בראשון לציון וייקרא SeaOne, ייבנו 270 יחידות דיור יוקרתיות בשני מגדלי מגורים בני 8 קומות עם חזית לים מעל קומת מסחר היקפית.
לפרויקט תב"ע מאושרת והיתר בנייה, והעבודות בשטח כבר מתקדמות.
הצפי לאכלוס: בעוד כשנתיים.
Club 65 תציע שירותי דיירים בסטנדרט 5 כוכבים המאפיינים אתרי נופש יוקרתיים –חדר כושר משוכלל, ספא ובריכות שחייה, אולמות להרצאות, סטודיו לאומנות, קולנוע פרטי, מרכז עסקים וחדרי ישיבות, בית כנסת, ואפשרויות לאירוח של בני המשפחה שיבואו לבקר.
הדיירים ייהנו גם משירות אבטחה וקונסיירג' מסביב לשעון, תחזוקה, ניקיון וכביסה, שירות היסעים לערים מרכזיות בארץ, מסעדות, אירועי תרבות, שיעורי יוגה ופילאטיס, אימוני ספורט, וכמובן שירותים רפואיים. בטיילת המסחרית הם ייהנו מחנויות מסוגננות, מגוון מסעדות ובתי קפה.
קראו גם:
המתחם ממוקם בסמיכות למתחם ה-1000 בראשון לציון, בקרבת מוקדי תעסוקה, בילוי ופנאי מהגדולים באזור, במרחק נסיעה קצר ניתן למצוא את בית החולים אסותא, היכל ההופעות "זאפה" ופארק האגם בעיר. ת"א ונתב"ג רחוקים כ-15 דקות נסיעה, וירושלים כ-45 דקות.
לדברי שירה אורן נחמיאס, משנה למנכ"ל קבוצת אורנים: "לקבוצת אורנים מומחיות רבת שנים בבניית מתחמי יוקרה על קו החוף. הרשת החדשה תפנה אל בני 65 פלוס אשר מעוניינים ליהנות ממנעמי החיים, ממגורים על קו החוף לצד מרכז עסקים פעיל ושוקק חיים, מסעדות וחנויות של הרשתות המובילות בישראל".
בעוד שפרויקטים אחרים מתייחסים לבני 65 פלוס כפנסיונרים תפיסת העולם של קבוצת אורנים פונה גם לקהל בני 65 פלוס המעוניינים להמשיך לעבוד ולהתפתח לכן הריזורטים יכללו מתחמי עבודה חדרי ישיבות מאובזרים וטרקלין עסקים ללקוחות הקלאב".
אורן נחמיאס הוסיפה כי המתחם בראשון לציון הוא הראשון שיוקם כחלק מפעילות הרשת החדשה, בהמשך מתכננת החברה להקים מתחמים נוספים בין היתר גם ברמת השרון.
הפרויקט כולל מגוון רחב של יחידות בגדלים שונים מיחידות קטנות של 50 מ"ר ועד 130 מ"ר, דירות פנטהאוז ודירות גן עם נוף לים. המודל הכלכלי בפרויקט מתבסס על תשלום פקדון לפי גודל היחידה החל מ 2 מיליון שקל ודמי אחזקה חודשיים החל מ-9,000 שקל.
החברה סיימה את עבודות השלד המרכז המסחרי והיא מסיימת כעת את בניית שלד מבני המגורים.
על התכנון מופקד משרד יסקי מור סיון אדריכלים (MYS) המוביל, ועל עיצוב הפנים אחראים בינדרמן אדריכלים.
עלות הקמת הפרויקט נאמדת בכ-600 מיליון שקל, קבוצת אורנים השלימה ליווי בנקאי עם בנק לאומי ובנק מזרחי טפחות והשקיעה את כל ההון העצמי הנדרש.
קבוצת אורנים הוקמה בשנת 1978 על ידי מנחם אורן. לחברה ניסיון רב שנים בייזום והקמת אלפי יח"ד לאוכלוסיה האמידה בישראל (רעננה, הרצליה, קיסריה ותל-אביב) וכן ניסיון רב שנים בלונדון.
שווי נכסי הקבוצה בישראל מוערך בכמיליארד שקל. משנת 1989 פועלת הקבוצה לפיתוח ובניית פרויקטי יוקרה על קו החוף של תל אביב והרצליה פיתוח, בין הפרויקטים של החברה ניתן למנות את בית המלון והמגורים היוקרתי "רויאל ביץ'" תל אביב, מגדל "גלי ספיר" בהרצליה פיתוח, "תאומי הים" ו"פנינת הים" בתל אביב.