אחד הפרויקטים הגדולים והבולטים באיזור החדש של המועצה המקומית באר יעקב הסמוכה לראשון לציון, פרויקט קרדן של חברת 'קרדן נדל"ן', יצא בשבוע שעבר לשלב אחרון של שיווק ומכירה.
1 צפייה בגלריה
הדמיה: סטודיו אול אין
הדמיה: סטודיו אול אין
הדמיה: סטודיו אול אין
מדובר בקמפיין שיווק של ארבעה בנייני מגורים חדשים, חלקם עדיין בבנייה, בהם 93 יחידות דיור בסך הכל - כשהיתרון הגדול של מתחם זה הוא כי בכל קומה של כל אחד מהבניינים ישנן שלוש דירות בלבד.
המתחם ממוקם בחלק הצפוני של שכונת צמרות באיזור החדש של באר יעקב, מתחם שבו הוקמו בשנים האחרונות אלפי יחידות דיור ושהפך למוקד משיכה למשפחות רבות, חלקן הגדול הגיעו לאיזור לאחר שלא הצליחו לרכוש דירות בראשון לציון, נס ציונה או רחובות - גם בשל המחירים הגבוהים יחסית בערים אלה וגם בשל ההיצע הנמוך יחסית לביקוש.
במתחם החדש של חברת קרדן נדל"ן מוצעות דירות בגודל ארבעה וחמישה חדרים כשהמחירים בשלב זה עומדים על כ־2.03 מיליון שקלים לדירת ארבעה חדרים בשטח של 101 מ"ר ועוד מרפסת בגודל 12 מ"ר - ומחיר של כ־2.13 מיליון שקלים לדירת חמישה חדרים המשתרעת על פני שטח של כ־115 מ"ר בתוספת מרפסת שגודלה 14 מ"ר.
על פי הודעת החברה, הדירות המוצעות כעת למכירה בשלב האחרון של מתחם הבנייה המדובר יימסרו לבעליהן בשנת 2021. חברת קרדן נדל"ן מקימה בשכונת צמרות 405 יחידות דיור בסך הכל, בעשרה בנייני מגורים.
"באר יעקב המתפתחת מושכת אליה משפחות צעירות המחפשות שיפור באיכות החיים וסביבה ירוקה ונעימה לגדל בה משפחה", אומר סמנכ"ל השיווק בחברה, מתי פישביין. "אנחנו רואים שבשנים האחרונות הביקושים ביישוב עלו משמעותית בזכות הנגישות של המקום לצירי תנועה מרכזיים ומהירים כמו הכבישים 6, 431 ו־4 והפרויקט עצמו נמצא במקום אטרקטיבי במיוחד בשכונה, בסמוך לקריית החינוך ולמתחם שבו יוקמו בעתיד פארק וקאנטרי קלאב".