מי מכם לא חלם על דירת גג מרווחת, מעוצבת ומאובזרת עד לפרטים הקטנים, המשקיפה אל נופי העיר? עכשיו, החלום הזה הוא בהישג יד. שיטוט קצר בלוחות הנדל"ן של העיר ראשון לציון מלמד כי בעבור דירת גג ישנה תאלצו להיפרד מסכום הקרוב ל 3 מיליון שקלים, וזה עוד לפני השיפוצים, התיקונים וההתאמות הנדרשות ומבלי לחשב את כמות העבודה וכאב הראש שמתלווה לעניין. דירה חדשה היא תמיד אופציה עדיפה. לאלו מכם שמחפשים הזדמנות נדל"ן אטרקטיבית בלב העיר המתפתח של ראשון לציון, יש עכשיו ההזדמנות לרכוש דירת גג 5 חדרים מאובזרת לחלוטין ובמחיר שלא יחזור עוד – 2,590,000 שקלים.
2 צפייה בגלריה
בלפור 9, הדמיה, רויאל גרדן
בלפור 9, הדמיה, רויאל גרדן
בלפור 9, הדמיה, רויאל גרדן
חברת הנדל"ן רויאל גרדן, הידועה בבניית קוטג'ים ובנייני בוטיק סולידיים לאוכלוסיות איכותיות בראשון לציון, בונה בימים אלו פרוייקט בוטיק מיוחד ברחוב בלפור 9 שיאוכלס בתוך 90 ימים. כעת, מוצעת דירת הגג בבניי, הכולל 12 דירות בלבד, במחיר שטרם נראה בחמש השנים האחרונות בעיר - בעבור 2,590,000 שקלים תוכלו להשקיף אל העיר ממרומי המרפסת שלכם שממוקמת בקומה השישית והשביעית של בניין הבוטיק. מפרט הדירה העשיר, כולל 5 חדרים, 50 מ"ר של מרפסות ושתי חניות בטאבו.
אם תחליטו לוותר על חבילת האבזור המוצעת, תוכלו אפילו ליהנות מזיכוי נוסף של 100,000 שקלים, כלומר דירת הגג בת חמישה חדרים תעלה לכם 2,490,000 שקלים בלבד.
למעשה, זהו בעצם מחירה של דירת 4 חדרים סטנדרטית בפרוייקטים אחרים בבניה בראשון לציון, וכאן, באותו מחיר ממש, אתם מקבלים דירת גג חלומית בת 5 חדרים.
2 צפייה בגלריה
הדמיה, רויאל גרדן
הדמיה, רויאל גרדן
הדמיה, רויאל גרדן
על הפרויקט
פרויקט "לב העיר" ברחוב בלפור 9 בראשון לציון ממוקם בלב המתפתח של העיר. בתוכנית, שני בנייני בוטיק בני 6/7 קומות, כאשר בכל קומה 2 דירות בלבד, ובסך הכל 12 דירות בכל בניין המספקות את האינטימיות הנדרשת לכל משפחה בלב החיים האורבניים.
דירות הגג של הפרויקט בנויות על שני מפלסים ומספקות מפרט עשיר וסטנדרט בנייה גבוה. לכל דירת גג שתי חניות צמודות בטאבווכ 50 מ"ר של מרפסות המשקיפות על העיר.
מאחורי חברת רויאל גרדן נדל"ן בע"מ עשרות פרויקטים איכותיים ומצליחים, ביניהם פרויקט של 152 וילות בשכונת פרס נובל היוקרתית, 8 בנייני בוטיק בשכונת נאות שקמה בראשל"צ, השכונה האיטלקית בת 48 קוטג'ים בקדימה החדשה, פרוייקטשל 45 קוטג'ים בשכונת גבעת עדן בזכרון יעקב , מגדל פלורנטין בתל אביב ועוד..
הפרויקט מתאכלס בעוד 90 יום בדיוק ולכם יש באמת הזדמנות אחת ויחידה ליהנות מדירת גג מאובזרת לחלוטין ובמחיר חסר תקדים של 2,590,000 שקלים / 2,490,000שקלים.
לפרטים אודות דירת הגג בפרויקט בלפור 9 בראשון לציון אתם מוזמנים ליצור קשר בטלפון 03-9533336.