פרויקט משרדים חדשני, הראשון מסוגו שיוקם בשנים הקרובות בשטח פארק האלף במערב ראשון לציון, יצא לדרך. מדובר על מתחם משרדים הנושא את השם weTUBE ויוקם על ידי חברת הבנייה לגובה נכסים שבבעלות איש העסקים לני סקסטין.
1 צפייה בגלריה
המתחם המתוכנן, משרדים וטעמים | הדמיה: טוטם סטודיו
המתחם המתוכנן, משרדים וטעמים | הדמיה: טוטם סטודיו
המתחם המתוכנן, משרדים וטעמים | הדמיה: טוטם סטודיו
מי שאחראים לתכנון בניין המשרדים, שיתנשא לגובה של 8 קומות, הם אנשי משרד האדריכלים 'יסקי־מור־סיוון', ועלות הקמת המגדל נעה סביב 220 מיליון שקל. ייחודו של מגדל המשרדים הוא בשטחו הגדול ובעובדה כי כל קומה תכלול 3,700 מ"ר של משרדים ובנוסף ייבנה בשטח חניון תת־קרקעי בגובה שש קומות ובו 700 מקומות חניה.
קומת הקרקע של המגדל תהיה קומת מסחר שתשתרע על פני שטח של 2,200 מ"ר ומיועדת לשימוש של עסקים התומכים במשרדים שיפעלו במגדל: בנקים, סניף דואר, בתי קפה וחנויות לציוד שישמש את עובדי המגדל.
במקביל למגדל, מתכננת חברת 'לגובה נכסים' הקמה של פרויקט נוסף - מתחם קולינרי עבור יצרני מזון קטנים, מפעלי בוטיק בתחום זה, שיוקם בסמוך למפעל הישן שפעל במקום והיה שייך לממתקי כרמית.
על אף שמגדל המשרדים ייבנה בסטנדרטים גבוהים, נראה כי נכון לעכשיו מחירי השכירות המוצעים נמוכים בהשוואה למחירים בפרויקטים דומים בשוק.
בשלב השיווק המוקדם של הפרויקט מוצע לשוכרים העתידיים מחיר התחלתי של 60 שקל למ"ר למשרדים ו־150 שקל לשימוש למסחר.
"בנוסף להיותו ייחודי בצורה שלו הוא ממוקם בעורק תחבורתי מרכזי מאוד", אומרת מנכ"לית 'לגובה נכסים', מיכל קלימברג. "הוא 'יושב' על מרכז תחבורתי המורכב ממערך תחבורה ציבורית המשלב גם את רכבת ישראל, גם שלושה קווים של הרכבת הקלה שיעברו במקום בעתיד וגם חניוני 'חנה וסע'".
בנייתו של המתחם כולו צפויה להסתיים בסוף שנת 2021.