אחד המתחמים המדוברים בעולם הרהיטים והעיצוב לבית הוא המרכז הישראלי לריהוט. מדובר על מתחם עצום ובו 52 חנויות של המותגים המובילים בעולם בתחומי הריהוט והעיצוב.
במרכז הישראלי לריהוט תמצאו ריהוט בקטגוריות הבאות: חדרי שינה, חדרי ילדים ונוער, סלונים ומזנונים, פינות אוכל, ארונות וסגירת נישות, וכל אלו במגוון רחב של סגנונות ועיצובים.
"בבניין קיימים רהיטים שנמצאים בכל מקום אחר בארץ תחת קורת גג אחת לטובת הלקוח", אומרת נילי בוסאני, מנהלת המרכז הישראלי לריהוט בראשון לציון. "
יתרון גדול שיש ללקוח היא העובדה שבחנויות יש תחרות על כל אחד מהם, מיידית מקבלים הצעות מחיר טובות יותר בידיעה שאותו לקוח יכול לגשת לחנות הצמודה ולקבל הצעת מחיר נוספת, התחרות היא על הלקוח".
1 צפייה בגלריה
המרכז הישראלי לריהוט | צילום: פרטי
המרכז הישראלי לריהוט | צילום: פרטי
המרכז הישראלי לריהוט | צילום: פרטי
היתרון הבולט ביותר של המרכז הישראלי לריהוט הוא המגוון הרחב של הריהוט, גם מבחינת סחורה וגם מבחינת מחיר – כל לקוח, בכל טעם ובכל מחיר יוכל למצוא לעצמו את הריהוט המתאים. עתיק, מודרני, מנימליסטי, כפרי, טרנדי – את כל אלו ניתן למצוא במגוון רחב של מחירים ותנאי תשלום ללא תחרות.
יתרון נוסף גדול שיש למרכז הישראלי לריהוט היא הובלה משותפת – זאת אומרת שניתן לרכוש ריהוט ממגוון רחב של חנויות ולבצע הובלה משותפת וכך לחסוך כסף.
כמו כן, קיים תיאום בעבודה בין החנויות, כך למשל אם רכשתם סלון עם דוגמת בד מסוימת ואתם מעוניינים בפינת אוכל מחנות אחרת אך מאותו הבד – ניתן יהיה לתאם זאת בין החנויות. נילי בוסאני מסבירה שכשאדם הולך לרכוש בית שלם כל הנושאים הללו חשובים, "הלקוח חוסך כסף ומקבל את המוצרים הטובים ביותר בקליטה לטעמו האישי", היא אומרת.
המרכז נגיש לנכים וממוזג ויש לו אתר אינטרנט פעיל בו ניתן להתרשם ממגוון החנויות והריהוט. *טיפ קטן מנילי לכל לקוח טרם ההגעה – לבצע מדידות בבית כדי להבטיח קנייה מוצלחת ואף במקרים של חלון גדול למדוד את הגובה שלו.
*כמה זמן קיים: 24 שנים
*בהנהלת: נילי בוסאני
*כתובת: משה לוי 10 קומות ב' ו-ג' בלבד
*טלפון: 03-9512969
*חנייה: חינם ובשפע
*משהו קטן וטוב עלינו: "המבחר והסמיכות של החנויות עושים את ההבדל – הלקוח נהנה משירות מצוין וממחירים טובים".