באזור התעשייה החדש בראשון לציון, ברחוב הכשרת הישוב 5, נמצא אולם תצוגת המקלחונים הגדול בישראל - "כוכב המקלחונים" שמו. יאיר ורון, איש מקצוע בעל ניסיון של כ־15 שנים בהתקנה, התאמה וביצוע מושלם של חווית אבזור המקלחונים, פתח את אולם התצוגה ושם הוא מקבל את לקוחותיו.
טרם פתיחת אולם התצוגה, עבד יאיר כמתקין פרטי והתחיל לצבור ידע וניסיון בתחום, שעימו הוא מייעץ ועוזר ללקוחות באולם התצוגה לבחור את הפריט המתאים להם.
כיאה לאולם תצוגה מוביל, המבחר בכוכב המקלחונים גדול ומגוון מספיק כדי שתוכלו להגיע ולהתאים את הרעיונות והחלומות שלכם למקלחת מושלמת, תוך קבלת שירות מעולה, ניסיון רב וגולת הכותרת: מחירים מעולים ללא פערי תיווך מהיצרן אל לצרכן.
1 צפייה בגלריה
אולם התצוגה הגדול בארץ | צילום: פרטי
אולם התצוגה הגדול בארץ | צילום: פרטי
אולם התצוגה הגדול בארץ | צילום: פרטי
בכוכב המקלחונים שומרים על סטנדרט יצור גבוה, תוך מכירת חומרי גלם משובחים, במגוון רחב של גימורים. המקלחונים אטומים למים, עשויים בכל הצורות בין אם פינתיים, עגולים או קטומים. המקלחונים מוצעים במגוון סוגי זכוכית, דוגמאות צריבה, איבזור נלווה הכולל את כל הפריטים הנכונים למקלחון מושלם.
מתלבטים באיזו צורה אתם רוצים את המקלחון? בכוכב המקלחונים תקבלו ייעוץ שיסייע לכם לבחור אפילו את סוג הידיות ואת אופן הצריבה על גבי הזכוכית. צוות החנות בראשות יאיר ישמח לסייע ביעוץ מקצועי, אפילו בבית הלקוח אם יש צורך, וללא תשלום.
"רוב העבודה שלנו נעשית בהתאמה אישית, הכל ניתן לשינוי על פי טעמו של הלקוח", אומר לנו יאיר וממשיך בהתלהבות: "אנחנו מגיעים לביתו ומייעצים איזה מקלחון מתאים. אנחנו לא מוכרים מקלחונים שלא מתאימים לאנשים".
ליאיר מדגיש את המוטו שלו ושל הצוות ברשותו: "העיקר הוא לא למכור מקלחון - אלא למכור מקלחון שמתאים". בכוכב המקלחונים בטוחים באיכות החומר והיציבות ולכן נותנים אחריות ל־12 שנים על מגוון מוצרי האמבטיה הנלווים, מתלי מגבות, מדפי מגבות ברזים ומוטות פינוק, אשר כולם עשויים מחומרי גלם יוקרתיים ואיכותיים המורכבים מסגסוגת בראס הידוע כחומר עמיד בפני רטיבות ולחות. חוששים שהחלום שלכם למקלחון מושלם מוגזם מדי? אל דאגה. "אנחנו מתגברים על הכל, לקוח יבוא עם כל מיני וריאציות של חיתוכי מדרגות וספסלים ואני אעשה לו מקלחון שמתאים", אומר יאיר בביטחון רב.
יאיר גם מבצע עבודות חיפוי וזכוכית למטבח בצבע אחד או בהדפס וציור שהלקוח רוצה. לאחר הבחירה מקבלים הדמייה של החיפוי בשירות גרפיקאי שיציג בפניכם מאגר גדול של דוגמאות. כמו כן, בחנות ישנה גם תצוגה של ארונות אמבטיה מעוצבים ואיכותיים. החנות פתוחה בכל יום בין השעות 09:30 ל־19:30 וביום שישי בין השעות 09:30 ל־14:30.
*שם העסק: כוכב המקלחונים
*ותק: 15 שנים
*בהנהלת: יאיר ורון
*כתובת: הכשרת היישוב 5 ראשון לציון
*טלפון: 03-5544872
*משהו קטן וטוב עלינו: "העיקר הוא לא למכור מקלחון – אלא למכור מקלחון שמתאים".