חברת הנדל"ן "אזורים" הודיעה היום (ראשון) על חתימה של הסכם בשטחי המסחר שבשכונת "הנרקיסים" החדשה במזרח ראשון לציון עם רשת ההמבורגרים "ברגר קינג".
2 צפייה בגלריה
בקרוב ברגר קינג jsa
בקרוב ברגר קינג jsa
בקרוב ברגר קינג
(צילום הדמייה: shutterstock)
הסניף החדש ייפתח על ציר שדרות ירושלים בשטח של כ- 97 מ"ר לתקופה של חמש שנים עם אופציה לחמש שנים נוספות. מועד המסירה צפוי להיות במרץ 2024.
שטח המסחר של חברת "אזורים" בשכונת נרקיסים כולל כ- 2500 מ"ר, המתפרסים על פני שלושה מתחמים שונים. המסחר מלווה רחוב ומוקם במסגרת פרויקטי עירוב שימושים הכוללים בנייני מגורים ושטחי מסחר.
ברגר קינג מצטרפת לשורת הסכמים נוספים שכבר נחתמו עם "פיצה פרגו", "עולם הממתקים", רשת הסופרים "סיטי מרקט" ורשת בתי המאפה "חלום יעקב", נותרו בפרויקט חנויות אחרונות להשכרה.

2 צפייה בגלריה
שטחי המסחר בשכונת "הנרקיסים". בקרוב גם ברגר קינג
שטחי המסחר בשכונת "הנרקיסים". בקרוב גם ברגר קינג
שטחי המסחר בשכונת "הנרקיסים". בקרוב גם ברגר קינג
(צילום הדמייה: 3D vision)

דן מור, סמנכ"ל המניבים באזורים: "שכונת נרקיסים מכילה שלושה אזורי מסחר הנמצאים במרחק הליכה זה מזה וישדרגו את חיי הקהילה והפנאי בשכונה. עסקה זו, לצד עסקאות נוספות שכבר נחתמו, מלמדות על ההתעניינות הגדלה מצד בעלי עסקים לשכור מתחמים בפרויקט מתוך הבנה שאלו ישרתו את אלפי התושבים שיגורו בשכונה החדשה באופן יומיומי".

קראו גם:

שכונת "נרקיסים" החדשה, הנבנית בימים אלה במקום שבו שכן בסיס צריפין, ממוקמת בצידה המזרחי והמתחדש של העיר של ראשון לציון. בשכונה זו, תקים חברת אזורים שישה בנייני מגורים בני 27-9 קומות. השכונה תוכננה בצורה חכמה ופונקציונלית כך שתספק מענה איכותי לכל צרכי התושבים במתחמים השונים.