אז ממה זה התחיל? לגור בקיסריה זהו בוודאי אחד החלומות הנדל"ניים הגדולים ביותר בישראל. אבל צריך הרבה מאד כסף כדי להגשים חלום כזה נכון...? אז מתברר שלא ממש: על אדמות הברון מעבר מול שכונת הגולף בקיסריה וחוף הים, בין כביש 2 לכביש 4, באור עקיבא צומחת במהירות שכנה חדשה לקיסריה – קוראים לה אור ים והיא כבר מותג שמבטא – הזדמנות שלא תחזור, באיזור נחשק ובמחיר מפתיע. כ-3,500 משפחות יאכלסו את השכונה החדשה בשטח של 1,060 דונם, זו תהיה סביבת מגורים ברמה אחרת עם איכות חיים שאין כמותה בישראל.
2 צפייה בגלריה
מור ים
מור ים
מור ים
(באדיבות קבוצת מור)

"קיסריה" למשפחות צעירות

"החברה לפיתוח קיסריה", שיזמה ופיתחה את שכונות הווילות היוקרתיות ממערב, תכננה ויצרה גם את השכונה החדשה, אור ים, שהוא בעצם מתחם עצמאי - מהשירותים ועד מוסדות החינוך, בין אור עקיבא מצפון לאורות רבין מדרום. זהו מתחם "הכל כלול", עם בנייני מגורים מפוארים, מערכת חינוך חדשנית וייחודית, שטחים ציבוריים וירוקים, מרכזים מסחריים ומגוון אפשרויות פנאי ובילוי.
בשכנות למתחמי אור ים - כמה אתרים קסומים, כמו המבצר הצלבני ונמל קיסריה העתיק, קיבוץ שדות, חוף הים והנמל של קיסריה. מן העבר השני, ממזרח, פארק העסקים קיסריה מציע מגוון אפשרויות תעסוקה, ולא פחות חשוב, קרוב מספיק לתחנת הרכבת בנימינה. מלבד קיסריה עצמה זו השכונה היחידה שתוכננה ע"י החברה לפיתוח קיסריה בסטנדרט שלא מכירים כאן. מותג כבר אמרנו? 60% מהפרויקט - שטחים ירוקים, שטחי פנאי ואקולוגיה, פארק עם שבילי הליכה לאורך השכונה המסתיים בשני אגמים אקולוגיים. שבילי הליכה ואופניים של כ-1.5 ק"מ המחברים את השכונה ישירות לחוף "אור ים" בקיסריה וקאנטרי קלאב הסמוך לשכונה.

רוצים "יותר"? קבלו את MORE ים!

קבוצת MORE היא מהגדולות והמובילות בחברות הנדל"ן בישראל. פרויקט "MORE ים" הוא פרויקט המבטא את תפיסת החברה לזהות ולבנות את היומיום של מחר: בתכנון ובנייה של מתחמי חיים המשלבים מגורי איכות עם שטחי מסחר, שדרות של חנויות, קניונים ושטחי תעסוקה, בונה ממש בלב השכונה החדשה יותר מ-700 יחידות דיור למשפחות ולמשפרי דיור בתמהיל דירות מגוון של 4 ו-5 חדרים, דירות גן 4 חד' ו-5 חד', מיני-פנטהאוזים ופנטהאוזים.
2 צפייה בגלריה
מור ים
מור ים
מור ים
(באדיבות קבוצת מור)

בתי בוטיק של MORE על פארק הנחל

על אדמות אלה עבר פעם ערוץ נחל. מתכנני השכונה הפכו אותו לפארק עירוני ירוק ומדליק וקבוצת מור זכתה לבנות את 21 בנייני הבוטיק בני 5 - 9 קומות שלה ממש לאורך פארק הנחל – המיקום הטוב בשכונה! הפארק הזה מהווה שדרה ירוקה שמכילה שטחי פנאי ורגיעה, פיתוח סביבתי מושלם הכולל מתקני ספורט אתגרי לילדים, שבילי אופניים ומסלולי הליכה, סקייט-פארק, אמפי דשא, מגרש קט רגל, מגרש טניס, כדורעף חופים עירוני, משחקי מים וגינות כלבים.

זריחה מול נופי השרון או שקיעה מול ים קיסריה

דיירי הקבוצה יוכלו גם לבחור גם דירה או פנטהאוז בשני מגדלים שיוקמו בלב האורבני התוסס של השכונה שמהם אפשר לצפות בשקיעה מעל חוף ימה של קיסריה או בזריחה מעל נופי צפון השרון למרגלות המגדלים חנויות ומרכז מסחרי שטחי מסחר ושירותים ולידם ממש הפארק המרכזי של אור ים ובו קריית ספורט, אתרי בילוי ופנאי, גינות קהילתיות ומגרש אתגרי לאופניים, בתי ספר וגני ילדים נגישים במערכת שבילים במרחק עד 350 מטר מהבניינים.
התכנון ופיתוח השטח ייעשו על-ידי צוות מומחים מטעם החברה לפיתוח קיסריה ויכללו יישומי עיר חכמה, כמו: פארק לינארי ומערכת שבילים לאורך כל השכונה המחברת בין גני ילדים ובתי הספר בממשק עם הפארק המרכזי. עוד סטנדרט שלא תמצאו בקלות במקומותינו - הפיתוח הסביבתי, התשתיות ומבני הציבור יהיו בסטנדרטים הגבוהים ביותר יהיו מוכנים לדיירים כבר מיום המעבר לדירתם החדשה.

שילוב של יוקרה, ירוק בעיניים וחוף ים כמעט פרטי

בין הרוכשים הראשונים במתחמי קבוצת מור מצאנו את ערן מנתניה: "יש מעט מאד מקומות שמציעים שילוב נדיר שכזה של בנייני יוקרה מעוצבים ומפנקים, ירוק בעיניים, שירותים מעולים ואפשרות לחזור בחמש אחה"צ הביתה ועוד לבלות שעתיים וחצי בים!".
הוא צודק. בדרך כלל הקונה צריך לממן בנייה פרטית יקרה או ציבורית יקרה מאוד. עד היום אי אפשר היה למצוא הזדמנות יוקרתית כזו בין חיפה לתל אביב, קרוב מאד לחוף. מדובר בדירות מרווחות בעיצוב עכשווי והכל ארוז בתנאי רכישה מעולים". אפרופו תנאי רכישה, הובטח לנו כי 30 רוכשי הדירות הראשונות ייהנו ממחירים אטרקטיביים במיוחד.
אז שלא תחמיצו את ההזדמנות. קבוצת MORE יצאה בימים אלה למכירות ההשקה של הפרויקט. דירות 4 חדרים שיימכרו בקרוב ב- 1,700,000 שקלים נמכרות עכשיו ב-1,599,000 שקלים. דירות ב-2,000,000 שקלים ימכרו בימים הקרובים ב-1,712,000 שקלים. זה הרגע לצלצל 8112* או לגלוש לאתר.