חברת נתיבי ישראל נערכת בימים אלה לתחילת העבודות במשמר השבעה בכביש 412, צומת אזור וחולון, המתחבר גם ראשון לציון, ורבים מתושבי העיר עומדים בו דקות ארוכות בפקקים מדי יום. מטרת העבודות היא להפחית את עומסי התנועה בציר. הפרויקט יחל בימים הקרובים ועתיד להסתיים לקראת נובמבר 2024.
3 צפייה בגלריה
למה דווקא כאן?
למה דווקא כאן?
יפחית את עומסי התנועה?
(צילום: יריב כץ, יאיר שגיא)

במסגרת פרויקט משמר השבעה תרחיב חברת נתיבי ישראל את הכביש תוך הוספת נתיב במסלול הדרומי על כביש 412 לטובת הגדלת קיבולת הנסיעה לאורך של כ-400 מטרים, וכן יוסדרו מעקות לכל האורך.
במסגרת הפרויקט יורחב הכביש לנתיב נוסף על כביש 412 לכיוון מזרח לכביש 1 ותוספת פניה שמאלה מ-412 לכיוון כביש 1.

קראו גם:

3 צפייה בגלריה
העבודות בצומת חולון-אזור
העבודות בצומת חולון-אזור
המקום בו יבוצעו העבודות בצומת חולון-אזור
(צילום: חברת נתיבי ישראל)

בנוסף, החברה תסדיר פניה שמאלה מצומת משמר השבעה ל- 412 וכן יוסדרו הרמזורים הקיימים על מנת להקל על עומסי התנועה ובהתאם להרחבת הצומת.

3 צפייה בגלריה
העבודות בצומת חולון-אזור
העבודות בצומת חולון-אזור
המיקום בו יבוצעו העבודות
(צילום: חברת נתיבי ישראל)

אלון גבע, מנהל אגף פרויקטים באחזקה, חטיבת תפעול ואחזקה בחברת נתיבי ישראל: "מדובר בפרויקט אחד מיני רבים שמטרתו להקל על עומסי התנועה עבור משתמשי הדרך. משמר השבעה הוא צומת מרכזי המוביל לכבישים בינעירוניים רבים (1, 4, 44 ו 412), צומת מרכזי ועמוס. הפרויקט מקודם כחלק מתקנת סל גודש ומשמעותו לקדם פרויקטים קטנים ממוקדים שמטרתם לשחרר עומסי תנועה. בימים הקרובים נחל את העבודות בשטח ותוך שנה משתמשי הדרך יוכלו כבר לשים לב לשינויים בעומסי התנועה".