זוג מראשון לציון ביקש להוציא צו למניעת הטרדה נגד השכן שמתגורר מעליהם, בטענה שהוא עורך מדי יום מסיבות מרעישות שטורדות את מנוחתם. השכן מצידו טען מנגד טענה מקורית: השניים נפגעו מכך שהם לא מוזמנים למסיבות, ולכן התלוננו.
1 צפייה בגלריה
צו הרחקה מהשכן
צו הרחקה מהשכן
מבקשים צו למניעת הטרדה מהשכן
(צילום המחשה: שאטרסטוק)
לטענת בני הזוג, כבר תקופה ארוכה הם נאלצים לחיות בקומה מתחת לשכן המרעיש, שאוהב לחגוג עם חברים רבים. מדובר בשכן שעבר להתגורר בבניין בתקופת הקורונה ונהג לשמוע מוזיקה רועשת ולרקוד לבדו כמעט מדי ערב.
כאשר המגבלות הוסרו, הפך המנהג לאירוע שחוזר על עצמו לעתים קרובות מאוד, בהשתתפות חברים רבים שמצטרפים למסיבה.
לטענת בני הזוג, הם ביקשו ממנו מספר פעמים להתחשב ולשמור על השקט, אך הוא בתגובה אמר שעד השעה 23:00 בלילה הוא יכול לעשות ככל העולה על רוחו והוא מקפיד לשמור על חוק הרעש.
לטענת בני הזוג, הוא אכן מנמיך את המוזיקה בשעות הלילה, אך עד אז הם נאלצים לשמוע רקיעות רגליים חזקות שמפריעות להם ולילדיהם לישון.
כאשר השכן נדרש להגיב על האשמות אלה, הוא טען כי הסיבה היחידה לתלונה של השניים היא שהוא לא הזמין אותם לחגוג עימו. לטענתו, שכנים רבים אחרים קיבלו הזמנה ואף הגיעו לביתו, ואילו השכנים שגרים מתחתיו אינם חלק מקבוצה זו ולכן הם החליטו לנקום בו ולפנות לבית המשפט.
דיון זה הסתיים תוך זמן קצר כאשר בבית המשפט עודכנו הצדדים כי תביעה זו צריכה להתדיין בערכאות אחרות ולא במסגרת של דרישה לצו הרחקה או הטרדה מאיימת.
כל העדכונים - חדשות ראשון לציון