אירוע חמור, שהידרדר עד לכדי דקירה, התרחש בליל חמישי האחרון בפאב "בראל" ברחוב רוטשילד בראשון לציון. הנדקר היה לא אחר מאביו של סמ"ר בראל חדריה שמואלי ז"ל, לוחם צה"ל שנפל בעזה, ועל שמו הקים אחיו, אודי שמואלי, את הפאב.
אמו של בראל ז"ל, ניצה שמואלי, מספרת ל"מיינט ראשון": "זאת טראומה רצינית. אדם החליט לרדת ולקחת את החוק לידיים ולנהוג באלימות קשה". האם הוסיפה וסיפרה שאלמלא חבריו של בראל מהיחידה שבמקרה בילו במקום, יתכן והאירוע היה מסתיים גרוע יותר.
3 צפייה בגלריה
בראל חדריה שמואלי ז"ל ואחיו אודי שמואלי
בראל חדריה שמואלי ז"ל ואחיו אודי שמואלי
בראל חדריה שמואלי ז"ל ואחיו אודי שמואלי בפאב שנקרא ע"ש אחיו
(צילום: קובי קואנקס)
האירוע החמור התרחש בליל חמישי האחרון, הפאב פעל כרגיל, ואז הגיע למקום שכן, שלא אהב את את הרעש. "בהתחלה אותו שכן ביקש מיוסי (אביו של בראל ז"ל א.א) להנמיך ונענה בחיוב", מספרת שמואלי.
מה קרה לאחר מכן?
"לא יודעת למה, אבל מיד לאחר מכן הוא התחיל לחנוק ולדקור את יוסי. ביום שישי אותו אדם הגיע לבר בצהריים, נצמד לאחד המלצרים, ואמר לו שהוא ידאג לסגור את העסק כמו שכבר סגר עסקים קודמים שהיו במקום".
מה שלום יוסי עכשיו?
"יוסי עכשיו בסדר, הוא מבוהל ממה שקרה וגם חשש להגיש את התלונה. אני לא ויתרתי לו ואמרתי שאי אפשר לשתוק על דבר כזה".

3 צפייה בגלריה
האב יוסי, בבית החולים סורוקה לאחר הבשורה הקשה
האב יוסי, בבית החולים סורוקה לאחר הבשורה הקשה
האב יוסי בבית החולים סורוקה לאחר הבשורה הקשה על בנו
(צילום ארכיון: חיים הורנשטיין)

האם שיתפה את השתלשלות האירועים האלימה גם בפוסט שהעלתה לרשתות החברתיות. שם שיתפה ברגעי האימה:
"לבן שלי יש בר 'בראל' בראשון לציון רוטשילד 113, ביום חמישי האחרון בשעה 23:00 בלילה ירד שכן שגר מעל הבר ביקש מיוסי אבא של בראל להנמיך את המוזיקה, ויוסי לא הספיק לענות לאותו אדם אלים, ומי שמכיר את יוסי הוא אדם שרחוק מאוד מחוצפה ואלימות, יוסי נדקר וקיבל מכות מאותו אדם אלים. הוא הגיע שוב לבר בשעת הצהריים והמשיך לאיים, אני פונה למשטרת ישראל בבקשה שלא תגידו לא ידעתם, הגעתם לאירוע ולא נעשה כלום".

3 צפייה בגלריה
הפציעה
הפציעה
האב וסימני הדקירה
(צילום: פרטי)

קראו גם:

האם הנסערת אף ביקשה להודות לחבריו של בראל ז"ל שבמקרה היו במקום וסייעו לאב שהותקף: "הצילו את יוסי מהידיים של האדם האלים. אחרת מי יודע איך היה נגמר".
מהמשטרה נמסר בתגובה: "אתמול הוגשה תלונה בתחנת ראשון ונפתחה חקירה בנושא".