KFC, רשת העוף המפורסמת בעולם, ממשיכה את התרחבותה בישראל. לאחר פתיחת 14 סניפים ברחבי הארץ, היום (חמישי ה-27.10) ייפתח הסניף החדש ב-G City ראשון לציון (צמוד לסינמה סיטי)
3 צפייה בגלריה
KFC
KFC
KFC. עכשיו גם בראשל"צ
(צילום: shutterstock)
יהיה זה הסניף ה-15 במספר של הרשת בישראל לאחר פתיחתו של סניף חדש נוסף בפתח תקוה לפני מספר שבועות. סניף KFC בראשל״צ צפוי לשרת קהל גדול מאוד של לקוחות מהאזור.
התפריט במסעדת ראשל״צ ובכל סניפי הרשת בישראל מאפשר ליהנות מהטעם המקורי והאהוב של מנות KFC, מאחר שהוא מבוסס על המתכון הסודי של הרשת הכולל 11 תבלינים, וכן על מסורת הכנה ארוכת שנים המתבצעת בקפידה בכל מסעדות הרשת ברחבי העולם. הסניף יהיה פתוח בכל השבוע ויהווה מוקד מושלם לעצירה לפני או אחרי הסרט, לארוחת צהריים עם הילדים או לאיסוף הביתה.

3 צפייה בגלריה
G City ראשון לציון
G City ראשון לציון
G City ראשון לציון
(צילום: כפיר סיון)

עומר זיידנר, מנכ''ל KFC בישראל: ״KFC הגיעה לישראל עם מטרה ברורה, להביא את הטעם הנפלא של מנות הרשת לכל רחבי הארץ. מאז כניסת הרשת, אנחנו מקבלים אלפי פניות מלקוחות שמבקשים סניף בעיר מגוריהם. לכן אנחנו עובדים ללא הפסקה על מנת לפתוח סניפים נוספים במרכז ולעמוד בביקוש האדיר של הישראלים לטעם האהוב של KFC״.

3 צפייה בגלריה
קולונק באקט
קולונק באקט
kfc. גם אצלנו
(צילום: יח"צ )

חברת KFC היא חברת בת של יאם! ברנדז (NYSE: YUM.), רשת מסעדות עוף בינלאומית עם היסטוריה בת עשרות שנים של הצלחה וחדשנות. הסיפור של KFC התחיל עם טבח אחד, קולונל הרלנד סנדרס, אשר יצר את מתכון ה- finger likin’ good לפני למעלה מ-75 שנה, וחרט אותו על גב דלת המטבח שלו. כיום אנו עדיין עובדים לפי אותה נוסחה מוצלחת שבה טבחים מקצועיים מצפים את העוף הטרי בצורה מסורתית ביותר מ-25,000 מסעדות וביותר מ-142 מדינות ברחבי העולם.
עם פתיחת הסניפים החדשים והתרחבות הרשת, KFC מחפשת עובדים ומנהלים לכל סניפי הרשת בארץ.
כל העדכונים - חדשות ראשון לציון
פורסם לראשונה: 17:41, 27.06.22