הלב נשבר. סמל אפיק טרי, מרחובות, לוחם בגדוד 450 (הכשרת מפקדי כיתות) של חטיבת ביסל"ח, שירת כלוחם בגדוד 'נחשון' (90), חטיבת כפיר. אמש (מוצ"ש) הותר לפרסום כי ביום שישי הוא נפל בקרב בדרום רצועת עזה. בן 19 היה בנופלו.
3 צפייה בגלריה
סמל אפיק טרי ז"ל מרחובות
סמל אפיק טרי ז"ל מרחובות
סמל אפיק טרי ז"ל מרחובות
(צילום: דובר צה"ל)

אפיק ז״ל היה לוחם בגדוד 450 (הכשרת מפקדי כיתות) של חטיבת ביסל״ח, שירת כלוחם בגדוד ׳נחשון׳ (90), חטיבת כפיר. הוא היה בוגר קרית החינוך אורט. הוא למד במסלול מופת בחטיבת הביניים וסיים בהצטיינות את התיכון. אפיק הוא בנה של אושרת טרי, מנהלת בית ספר "חצב" בראשון לציון.
בבית ספרו של אפיק סיפרו היה בחור בוגר ואחראי, אהוב על חבריו, שקט, צנוע, נער ערכי ומלא שמחת חיים.
ד"ר נוגה קינן לביא, שהייתה המחנכת של אפיק ז״ל בקרית החינוך אורט ספדה לו: ״אנחנו עוד לא מעכלים . אפיק היה מנהיג החבורה, תלמיד מצטיין. נער מדהים מיוחד, נער ובלתי נשכח. היו לו שאיפות גבוהות והוא כיוון תמיד גבוה . צפינו לו עתיד מזהיר. כולנו בעצב עצום על לכתו״
ראש עיריית רחובות, רחמים מלול ספד לו: "רחובות כולה מתאבלת על נפילתו של אפיק ז״ל. אנו כואבים את האובדן הגדול ומשתתפים בצערה הכבד של משפחת טרי היקרה, מחבקים ושולחים לה תנחומים מעומק הלב".

קראו גם:

גם מחוז מרכז של משרד החינוך פרסמו הודעת אבל וכתבו: "משפחת מחוז מרכז משתתפת בצערה של אושרית טרי, מנהלת בית ספר "חצב" בראשון לציון על נפילתו בקרב של בנה אפיק טרי".
הלוויתו של אפיק ז"ל תתקיים היום, יום ראשון 3.3.24 בשעה 15:00 בחלקה הצבאית בבית העלמין הצבאי ברחובות. המשפחה תשב שבעה ברחוב מקס ואמפרו שיין 14, רחובות. יהי זכרו ברוך.

3 צפייה בגלריה
סמל ינון יצחק ז"ל. סמל דולב מלכה ז"ל
סמל ינון יצחק ז"ל. סמל דולב מלכה ז"ל
סמל ינון יצחק ז"ל. סמל דולב מלכה ז"ל
(צילום: דובר צה"ל)

באותו קרב נפלו גם סמל דולב מלכה בן 19 משלומי, לוחם בגדוד 450 (הכשרת מפקדי כיתות) של חטיבת ביסל״ח, שירת כלוחם בגדוד ׳נחשון׳ (90), חטיבת כפיר וסמל ינון יצחק בן 20, ממצפה רמון, לוחם בגדוד 450 (הכשרת מפקדי כיתות) של חטיבת ביסל״ח ששירת כלוחם בגדוד ׳נחשון׳ (90), חטיבת כפיר.
השלושה נהרגו בפיצוץ מטעני חבלה שהטמינו מחבלים במבנה בחאן יונס. במהלך פעילות של כוח מגדוד 450 של חטיבת ביסל"ח (חניכי חטיבת כפיר בקורס מ"כים), שהה צוות קרב גדודי של גדוד השריון 75, בתוך מבנה שהתפוצץ וחלקים ממנו קרסו כתוצאה מזירת מטעני חבלה שהופעלו בזה אחר זה. צה"ל פתח בתחקיר נסיבות האירוע שהוביל למותם של שלושת חיילנו.

3 צפייה בגלריה
מודעת האבל. אפיק טרי ז"ל
מודעת האבל. אפיק טרי ז"ל
מודעת האבל. אפיק טרי ז"ל
(צילום: עיריית רחובות)

בתקרית הקשה נפצעו באורח קשה מפקד מחלקה וארבעה לוחמים מגדוד 450. תשעה לוחמים נוספים נפצעו באורח בינוני וקל. הפצועים פונו לקבלת טיפול רפואי בבית חולים, משפחותיהם עודכנו.