כחצי מיליון שקלים פיצויים יועברו ללוחם אש מראשון לציון, שנפגע בעת ירידה במדרגות הכבאית והפך לנכה. על פי התביעה, התאונה אירעה לפני כשלוש שנים. במהלך ירידה מהירה מהכבאית, נתקעה רגלו של לוחם האש באחת ממדרגות הרכב. הוא חש בכאב עז ברגלו וחבריו פינו אותו במהירות לבית חולים וולפסון בחולון.
2 צפייה בגלריה
 השריפה ברחוב אג"ן במרכז העיר.
 השריפה ברחוב אג"ן במרכז העיר.
מעד בירידה מהכבאית
(צילום ארכיון: לירן תמרי)
בבית החולים נמצא כי הוא סובל מקרע ברצועה הקדמית הצולבת. הוא עבר ניתוח לשחזור הרצועה ואז התברר כי הוא סובל גם מקרע במיניסקוס ומנזק ניכר לסחוס.
לפני התאונה עבד התובע כלוחם אש בעבודה פיזית הכרוכה במאמץ רב, אולם עקב התאונה הוא נעדר מעבודתו למשך תקופה ארוכה של יותר משנה וחצי, וכיום הוא מועסק בתפקיד משנה בצוות.

2 צפייה בגלריה
עו"ד ביבר הררי
עו"ד ביבר הררי
עו"ד ביבר הררי
(צילום: לילך רז)

לדברי עו"ד לירון ביבר־הררי, כתוצאה מהתאונה נגרמו לתובע וייגרמו לו גם בעתיד, הוצאות רבות בשל הצורך בטיפולים רפואיים, תרופות ונסיעות. בתחילה הגישה עו"ד ביבר־הררי בקשה למוסד לביטוח לאומי (המל"ל), להכיר בו כנפגע עבודה. בקשה זו התקבלה, ואז ועדה רפואית קבעה לו שורה של נכויות זמניות, וכן נכות צמיתה בשיעור של 19 אחוז והוא קיבל מהמוסד לביטוח לאומי סכום של 236 אלף שקלים.

קראו גם:

מיד לאחר מכן הגישה עו"ד ביבר־הררי תביעה נגד חברת הביטוח שביטחה את רכב הכבאות בביטוח חובה. לאחרונה הגיעו הצדדים להסכם פשרה לפיו חברת הביטוח תפצה את לוחם האש ב־231 אלף שקלים נוספים, שיצטרפו לפיצוי מהמל"ל.