במשך שבועיים, מאז השבת השחורה של ה-7.10, חיפשה משפחת גולדנברג את הבת תמר שיצאה לפסטיבל המוזיקה סמוך לרעים, ומאז חדירת המחבלים והטבח האכזרי שביצעו במקום, נותק עמה הקשר. תמר הייתה בין הנעדרים האחרונים שגורלם לא היה ידוע, ואביה יצא בעצמו אל השטח לחפש אותה.
2 צפייה בגלריה
תמר גולדנברג. יהי זכרה ברוך
תמר גולדנברג. יהי זכרה ברוך
תמר גולדנברג. יהי זכרה ברוך
(צילום: באדיבות המשפחה)
מתוך אמונה גדולה החליט אביה לצאת לשטח לחפש אותה בעצמו. תחילה עבר בין הגופות הרבות שנותרו בזירה, ובהמשך קיבל סיוע מאזרחים חמושים, שבמשך ימים ארוכים ליוו אותה בחיפושים אחרי הבת האהובה. נקודת ההנחה היתה שהיא פצועה, ומתחבאת בשטח. ככל שחלפו הימים כך התגלו עוד ועוד חברים של תמר שלא נותרו בחיים, ביניהם גם החברים עימם נמלטה.
המשפחה לא איבדה תקווה, ובאחד הימים אף קיבל האב סיוע מחיילים בטנק משוריין שליוה אותו לשטח אליו נצפתה תמר נמלטת.

קראו גם:

הבשורה הקשה מנשוא הגיעה בשבת לבית המשפחה בראשון לציון. נציג הממשלה הודיע להם שתמר אותרה ללא רוח חיים.

2 צפייה בגלריה
יהי זכרה ברוך
יהי זכרה ברוך
יהי זכרה ברוך
(המחשה: שאטרסטוק)

אחותה היחידה, מרי, שריכזה את החיפושים אחריה הספידה אותה:
"אחרי 14 ימים אלוהים לקח ממני גם את התקווה שהייתה בי. בשבת שהחלטתי לשמור בישרו לנו את הבשורה תמי נרצחה בדם קר בטבח עם. גם את הגופה שלה אנחנו לא נראה בשלמותה, אלוהים גזר עלינו את הגזירה הקשה מכל, אלוהים כיבה לנו את האור.
אני עשיתי הכל, מבטיחה לך שעשיתי הכל. כנראה היית טהורה מדי לעולם הנורא הזה. אני אנציח אותך בלב שלי לנצח, סליחה שהיית צריכה לעבור את הגיהינום ואם הייתי צריכה לסכם אותך במשפט אחד: את חיית את הרגע, עד הרגע האחרון. אני אוהבת אותך אחותי , ולעולם לא אשכח אותך".
הלוויתה של תמר גולדנברג תתקיים היום (22.10) בשעה 15:30 בבית העלמין גני אסתר בראשל"צ. יושבים שבעה בבית המנוחה ברחוב אלוני הבשן 46 ראשון לציון. יהי זכרה ברוך