גבר המתגורר בראשון לציון יצר קשר רומנטי עם צעירה מפתח תקוה, ששידלה אותו לשלוח אליה תמונות אינטימיות שלו. לטענתו, היא עשתה שימוש לרעה בתמונות, פרסמה אותן בקבוצות וואטסאפ ופייסבוק ודרדרה את מצבו הנפשי עד לכדי אשפוז פסיכיאטרי. בעקבות זאת החליט האיש לתבוע את הצעירה בסכום של 100 אלף שקלים.
1 צפייה בגלריה
איים שיפיץ תמונות של בחורות
איים שיפיץ תמונות של בחורות
גילה את התמונות שלו ברשת
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
קראו גם:
לטענת האיש, הוא החל בקשר טלפוני עם הצעירה לפני כחמש שנים, ובמהלך השיחה ביניהם היא ביקשה לקבל ממנו תמונות חושפניות. האיש, שהיה להוט להמשיך בקשר עימה, שלח אליה תמונות אינטימיות שלו בכל מיני תנוחות חושפניות.
לתדהמתו, זמן לא רב לאחר ששלח אליה את התמונות, הוא מצא אותן בעמוד הפייסבוק של אותה בחורה, תוך שהיא מציינת כי מדובר בגבר חולה נפש.
לטענתו, הוא לא ידע את נפשו מרוב צער ומיהר לפנות למשטרה וגם להנהלת פייסבוק, בבקשה שיעזרו לו ויסירו את התמונות. למזלו, בפייסבוק פעלו במהירות והצליחו להסיר את תמונותיו.
למרות שנדמה היה לו שהסערה מאחוריו, החליטה הצעירה לפגוע בו שוב, שלוש שנים מאוחר יותר. לטענתו, התברר לו שאותה בחורה החליטה שוב להפיץ את תמונותיו, הפעם בקבוצת וואטסאפ של חובבי סאדו־מאזו, בה חברים מאות אנשים.
תקרית זו שברה את נפשו של האיש, שהחליט לנסות לשים קץ לחייו ונזקק לאשפוז פסיכיאטרי כדי לטפל במצבו הקשה.
בעקבות כל אלה הוא החליט לתבוע את הצעירה שהכיר על עוגמת הנפש שגרמה לו ועל השם הרע שהוציאה לו, והוא מבקש מבית המשפט לפסוק לו 100 אלף שקלים כפיצוי.