בלילה שבין שלישי לרביעי נפתחה קריאה על חתול גוסס בראשון לציון. לטענת גורם המעורב באירוע, למרות הקריאה, לא נשלח כונן והחתול גסס עד שמת. הבוקר (רביעי) הגיעו פעילים והניחו את גופת החתול בכניסה לבניין העירייה כשסביבו נרות כאות מחאה.
1 צפייה בגלריה
לוויה לחתול בשער העירייה
לוויה לחתול בשער העירייה
לוויה לחתול בשער העירייה
(צילום: פרטי)
"ישנה מחלקה שפעילה 24 שעות ותפקידה לטפל באירועים כאלו עבור בעלי חיים, לא ייתכן שמקרה כזה שבו מעדכנים שיש חתול גוסס ודרוש פינוי לא נענה. בסופו של דבר החתול מת", סיפר אחד המעורבים במחאה.
תושבת העיר שפתחה את הקריאה מול העירייה סיפרה: "התקשרנו למוקד העירוני וביקשנו שיעזרו לחתולה גוססת שלא מרגישה טוב. הם אמרו לנו שהם לא יכולים לבוא אליה עכשיו בלילה ויגיעו רק בבוקר. העבירו אותי מאחד לשני. ענתה לי בחורה אחת שהעבירה אותי לרופאה שביקשה ממני לשלוח סרטון של החתולה, אבל לא עשתה יותר מזה, לא עזרו לי בכלל".
קראו גם:
במחאה על האירוע הגיעו הבוקר שני פעילים תושבי העיר, והניחו שקית שחורה ובתוכה גופת החתול המת, אותה הקיפו בנרות.
צפו >>>
בעקבות המראה הקשה הגיב ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך, בפוסט מזועזע: "הזדעזעתי הבוקר להגיע לבניין העירייה ולראות שני תושבים שמצאו לנכון להניח חתול מת בכניסה לבניין על מנת להביע את כעסם על נושא מסוים.
אני כלל לא נכנס לגופו של המקרה, אני חושב שלגיטימי ואף רצוי להביע עמדה ודעה שונה, וכמובן גם להפגין ולכעוס. כולנו בני אדם ולעתים, על אף כל המאמצים שלנו כעירייה למענכם - לצערי, לא כולם תמיד מרוצים.
עם זאת, אני מבקש מכם - יש דרך להפגין או להביע מורת רוח וצריך לעשות זאת באופן אנושי, מכובד וראוי. כמובן שפינינו את החתול המת מהמקום, ואני מקווה מאוד שלא נראה מראות כאלה שוב".