בחודש אוגוסט השנה נרצח יאשיהו בלום בן ה־22 כשנדקר מספר פעמים בידי חבורת צעירים בחניון של חוף הים בראשון לציון. כעת מבקש חבר המועצה אייל מושיוב למנוע מקרים דומים ולהציב ניידת שיטור עירוני שתסייר באופן קבוע לאורך הטיילת.
1 צפייה בגלריה
טיילת ראשון לציון
טיילת ראשון לציון
טיילת ראשון לציון
(צילום: אבי מועלם)
קראו גם:
בהצעה לסדר שהגיש מושיוב נכתב: "לצערנו הרב שמענו בתקשורת על הרצח שאירע בחניית חוף הים בעירנו. בחור בן 22 נרצח בדקירות במהלך קטטה בין חבורות צעירים. אין ספק שקדושת החיים וחיי אדם חשובה לכולנו בחשיבות שהיא מהמעלה הראשונה".
מושיוב מציין כי בלילות הקיץ מגיעים לחוף הים צעירים רבים כדי ליהנות ולבלות ממקומות הבילוי של העיר, מהטיילת ומחוף הים, אך הרבה פעמים הם גם שותים לשוכרה.
"שילוב בין המוני צעירים שמגיעים לבלות בחוף ימה של ראשון לציון, מזג האוויר החם והאלכוהול, גורמים לכך שישנו סיכוי גבוה שערב כזה יסתיים בצורה אלימה כמו שחווינו", ממשיך מושיוב בהצעתו. "אציין שאין זו פעם ראשונה שבחוף הים של ראשון לציון התקיימו קטטות ולא פעם אף הסתיימו בפגיעות קשות. כדי למנוע אלימות ולגרום להרתעה אני מציע כי בחודשי הקיץ, כשהתלמידים נמצאים בחופש, נציב ניידת שיטור עירונית על הטיילת העליונה בכדי שתפטרל ממשרדי חוף הים ולאורך כל הדרך עד לגבול חוף הים של בת ים. אין ספק שנוכחות ניידת עם מנורה כחולה תגרום לבני נוער וצעירים לחשוב פעמיים ולמנוע אלימות מיותרת וכך נציל חיים".