בעיצומם של ימי הקורונה צעירה אשר נאנסה מצידו של אחיה בבית המשפחה, הצליחה להשתחרר ממנו לאחר שבא על סיפוקו עליה ורצה אל תחנת המשטרה בראשון לציון. דקות ספורות לאחר שנאנסה באופן קשה ואלים תוך כדי ניסיונות להדוף אותה מעליה, היא סיפרה לשוטרים את שארע. אחיה שנעצר מייד הודה בחקירתו והסביר כי היה מסטול תחת השפעת קוקאין שצרך זמן קצר קודם לכן.
1 צפייה בגלריה
(אילוסטרציה: שאטרסטוק)
האירוע המזעזע התרחש בשבוע שעבר כאשר השניים היו לבד בבית הוריהם. האח נכנס אחרי אחותו לחדר האמבטיה, נצמד אליה והורה לה להתפשט. האחות סירבה ולאחר שהאח דרש זאת בשנית, היא ניסתה להימלט אל עבר דלת הדירה על מנת לצאת ממנה.
האח רדף ותפס את אחותו ואז דחף אותה אל עבר הספה תוך שהיא בועטת וצועקת ומבקשת ממנו שיניח לה. אולם האח הורה לה להירגע ולשתוק. הוא הושיב אותה בכוח על הספה והורה לה שוב להתפשט.
האחות נאבקה באחיה תוך שהיא בועטת בו, אך לשווא. האחות זעקה לעזרה, והאח סגר לה את הפה בידו ואיים עליה: "אם תמשיכי לצרוח אני אהרוג אותך. תסתמי את הפה".
בשלב זה הצליחה האחות לשלוף את מכשיר הטלפון שלה על מנת להזעיק עזרה, והאח שהבחין בכך חטף לה אותו והטיח אותו על הרצפה. בהמשך, הוא הפשיט את בגדיה התחתונים תוך שהוא מכה בה. "תסתמי. אל תצרחי. תהיי ילדה טובה", כך אמר לה. "זאת חרף תחנוניה וצעקותיה שיניח לה ושהיא תיתן לו כל מה שהוא רוצה", מספרים במשטרה.
על פי החשד, הוא אנס אותה באלימות תוך כדי שהיא צועקת. לאחר מכן, האחות מיהרה להתלבש ורצה אל תחנת המשטרה כשהיא חבולה, מדממת מהמכות ומהמאבק הכוחני שניהלה עם אחיה.
עוד בדרכה אל המשטרה היא הצליחה להתקשר להוריה ולאחד מחבריו של אחיה, וסיפרה להם כי נאנסה מצידו.
בחקירתו במשטרה הודה האח באונס ואמר: "רציתי כל כך לקיים יחסי מין. נשרפה לי מנורה בראש. הייתי תחת השפעת סמים", הסביר. זאת מאחר וקודם לאירוע הוא צרך קוקאין.
האח נעצר והיום הוגש נגדו כתב אישום. "מסוכנתו הרבה כלפי אחותו וכלפי כל קורבן פוטנציאלי, בכל עת בה יחפוץ בקיום יחסי מין, מחייבים את מעצרו עד תום ההליכים". הפרקליטות ביקשה היום מבית המשפט בשלב זה להשאירו במעצר.