2 צפייה בגלריה
אזעקות בראשון לציון
אזעקות בראשון לציון
אזעקות בראשון לציון
(צילום: canva)
הערב (ראשון) בשעה 22:01 נשמעה אזעקה בראשון לציון. לפי מידע ראשוני מדובר בשתי רקטות ששוגרו מרצועת עזה. אחת נפלה בשטח פתוח בין חולון לראשון לציון, השנייה נפלה בשטח הרצועה. חמאס לקח אחריות על הירי.
ממד"א נמסר כי בשלב זה לא התקבלו קריאות על נפילות או חלקי יירוט. צוותי מד"א הוזנקו לטפל בצעירה כבת 26 שנחבלה בדרכה למרחב המוגן.
מדוברות איחוד הצלה נמסר כי מתנדבי איחוד הצלה מיחידת חוסן העניקו סיוע רפואי ראשוני למספר אנשים שסבלו מחרדה בעקבות האזעקה.

2 צפייה בגלריה
יירוט של כיפת ברזל
יירוט של כיפת ברזל
יירוט של כיפת ברזל
(צילום ארכיון: אבי רוקח)

מעיריית ראשון לציון נמסר כי "לפני זמן קצר, נשמעה אזעקה בראשון לציון (מערב). בסריקות שביצענו בדקות האחרונות - אין דיווח על נפילה ישירה בשטח העיר. ככל הנראה מדובר ביירוט מוצלח מעל חולון וראשון לציון. אנו ממשיכים בסריקות, ללא פגיעות בגוף וללא נזק לרכוש".

קראו גם:

הירי לכיוון ראשון לציון התבצע בערב של יום מתוח שהחל במתקפת מנע של צה"ל בלבנון נגד החיזבאללה, המשיך בהעלאת כוננות בגוש דן וצפונה ואף בסגירת חופי הים של ראשון לציון. בצהרי היום שינה דובר צה"ל את ההנחיות והן חזרו לשגרה.
נכון לשעה זו (ראשון בלילה) הנחיות פיקוד העורף בראשון לציון לא השתנו: זכרו כי זמן ההגעה למרחב המוגןעוד על דקה וחצי, ולא הוטלה כרגע הגבלה על פעילויות חינוכיות, התקהלויות ושירותים.
פורסם לראשונה: 22:13, 25.08.24