תושב ראשון לציון נעצר בימים האחרונים לאחר שגרם נזק בבניין מגוריו. בבית המשפט חשפה משפחתו את הסיפור העצוב על מה שעובר עליו, משבש את חייו ומסכן גם את הסובבים אותו.
2 צפייה בגלריה
הגן על המדינה
הגן על המדינה
מעולם לא עזב את שדה הקרב
(צילום: Shutterstock)

עבור הלום קרב, שמתמודד עם פוסט טראומה עקב שירותו הצבאי, החיים מאוד לא פשוטים, וגם לא עבור הסובבים אותו. הוא כבר לא על מדים, ויצא מעזה, אבל עבורו הקרב עדיין לא נגמר.

קראו גם:

המקרה האחרון, שכמעט הסתיים באסון והוביל למעצרו, התרחש בזמן שישן. הוא התעורר בבהלה, זינק על אמו וניסה לחנוק אותה בכוח. גם כאשר הבין מה קרה, ואת מי הוא באמת תוקף, הוא לא הצליח להירגע. הוא דרש מאימו שתסייע לו להשיג סמים על מנת להירגע, אך היא סירבה. אז המשיך להשתולל, לאיים ולצעוק ואף ניסה לתקוף את צוות מד"א שהגיע לדירה בניסיון לעזור לו.
כששוטרי תחנת משטרת ראשון לציון הגיעו כדי לעצור אותו הוא המשיך להשתולל, איים עליהם וניסה להימלט. בשלב זה הוא גם גרם נזק לבניין מגוריו ועורר בהלה גדולה.

2 צפייה בגלריה
המחשה
המחשה
תקף גם את השוטרים
(צילום ארכיון: יאיר שגיא)

בדיון בבית המשפט ניסו הצדדים למצוא פתרון לאיש, שללא ספק מתמודד עם בעיות קשות שדורשות טיפול הולם ולא מאסר. אימו הסבירה כי בשלב זה כבר אין כל בן משפחה שיכול לקחת עליו חסות.
הצדדים הסכימו לשחררו לבית חולים פסיכיאטרי ולנסות לסייע למשפחה למצוא פתרון הולם עבור הלוחם שמעולם לא הצליח לעזוב את שדה הקרב.