תביעה על פגיעה ברכוש הוגשה השבוע בבית המשפט לתביעות קטנות בראשל"צ בדרישה לפצות זוג צעיר שרק השתחררו מהצבא עבור נזק שנגרם לטלפון הנייד שלהם, לאחר שהותקפו לטענתם בשל שמירת חניה בתל אביב.
2 צפייה בגלריה
חניה בכחול לבן בתל אביב
חניה בכחול לבן בתל אביב
חניה בכחול לבן בתל אביב
(צילום: ריאן )
על פי כתב התביעה, בני זוג מראשל"צ יצאו ליום כיף בתל אביב והגיעו לרחוב בורוכוב עם רכבם בשעת בוקר מאוחרת. הם זיהו רכב שיוצא ממקום החניה שלו לאחר שהמתינו רבע שעה במקום וחיכו שייצא, בת הזוג יצאה מהרכב ועמדה במקום החניה שהתפנה, וזאת כדי לאפשר לבן זוגה לחנות במקום עם רכבם.
בעודה עומדת ומחכה לבן זוגה, הגיע רכב אחר ונכנס לחניה ברוורס במטרה לחנות למרות שהבחין בה עומדת במקום. כשהצעירה פנתה אליו בבהלה לנוכח מעשיו הוא המשיך לנסוע לעברה, כשניסתה לפנות אליו והתקרבה לרכבו כמעט סגר עליה את דלת המכונית.

2 צפייה בגלריה
תווי חנייה
תווי חנייה
ניסתה לשמור חנייה והותקפה
(צילום המחשה: רועי אלמן)

בן הזוג הגיע למקום והחל לצלם את המקרה, כיוון שחש לדבריו באלימות מצד הבחור החונה שהרים את ידו לכיוונו והעיף את הטלפון הנייד מידיו, וזה נפל על הרצפה, התרסק ונגרם לו נזק רב.

קראו גם:

השניים ביקשו ממנו את הפרטים, אך הוא התעלם מהם והלך מהמקום. הם התקשרו למשטרה אך הבחור החונה כבר הלך מהמקום. כשניגשו לתקן את הטלפון שנקנה רק יום קודם לכן, גילו שהנזק שנגרם לו מוערך ב־3,000 שקלים.
כעת הם מבקשים מבית המשפט שיפסוק כי הבחור החונה ישלם עבור הנזק לטלפון, וגם פיצוי עבור עוגמת הנפש שחוו ובסך הכל ביקשו שבית המשפט יפסוק להם 5,000 שקלים.