שני פקחי החברה העירונית לביטחון ראשון לציון, הותקפו אתמול (ראשון) באלימות על ידי שליח, בעת שביקשו לרשום לו דוח בשל נסיעה באופניים חשמלים על מדרכה ברחוב משה דיין בראשון לציון. שני הפקחים נפצעו, טופלו על ידי צוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום ופונו לבית החולים ״שמיר״ אסף הרופא. התוקף שבר את אפו של אחד הפקחים ופגע באוזנו של האחר. השליח נעצר.
1 צפייה בגלריה
איים על הפקח ותקף אותו
איים על הפקח ותקף אותו
איים על הפקח ותקף אותו
(צילום: עיריית ראשון לציון)
אירוע תקיפת הפקחים אתמול הינו אירוע האלימות השלישי שמתרחש בימים האחרונים בהם מותקפים פקחי החברה לביטחון של עיריית ראשון לציון העת ביצוע עבודתם. בשני המקרים הקודמים, נפצעו פקחים ונזקקו לקבלת טיפול רפואי. בכל המקרים הוגשו תלונות במשטרה כנגד התוקפים.
מתחקיר ראשוני, שביצעו בחברה לביטחון עולה כי סמוך לשעה שבע בערב, ביצע צוות של שני פקחים פעילות אכיפה שגרתית בצומת הרחובות משה דיין ואברהם בר. פעילות שכללה מניעת נסיעה של אופניים וקורקנטיים חשמליים על המדרכה שנועדה למנוע פגיעה בהולכי רגל. הפקחים עצרו לרישום דוח לשני שליחים של חברות משלוחים. לאחר שהשניים, כל אחד בנפרד, נסעו על המדרכה ברחוב משה דיין.
במהלך הדרישה של פקח מאחד משני השליחים להזדהות. החל השליח לאיים על הפקח והחל להכות אותו. הפקח השני שביצע הליך אכיפה כנגד השליח האחר, נחלץ לסייע לחברו והותקף אף הוא באלימות. הפקחים הצליחו להשתלט על התוקף, תוך שהם מזעיקים את המשטרה והשיטור העירוני. צוות של השיטור העירוני הגיע מיד למקום ועיכב את החשוד עד הגעת השוטרים. החשוד בתקיפה נעצר לחקירה על ידי משטרת ישראל.
שני הפקחים טופלו על ידי צוותי מד״א והתפנו לבית החולים ״שמיר״ אסף הרופא כשהם סובלים מחבלות בחלקי הגוף. הרופאים אבחנו שבר באפו של אחד הנפגעים. לאחר טיפול בחדר המיון שוחררו שני הפקחים לביתם והם יזדקקו להמשך טיפול.
״אנחנו רואים את המקרה בחומרה רבה, הפקחים ביצעו את עבודתם- משימת אכיפת חוק והותקפו באופן בריוני. אני בטוח שימצו את הדין עם התוקפים״, אמר מקסים בביצקי, סגן ראש העיר ומחזיק תיק הביטחון".
״לא ניתן יד להתנהגיות אלימות כלפי פקחי החברה לביטחון אשר עושים לילות כימים על מנת לשמור על בטחון תושבי העיר. אני בטוח כי משטרת ישראל תפעל למצות את החקירה בכל אירועי התקיפה כנגד פקחי החברה״, אמר ראש העירייה רז קינסטליך לאחר התקרית.
כל העדכונים - חדשות ראשון לציון