בשבת השחורה 7.10.2023 חדרו מחבלים לקיבוץ נחל עוז. הם הגיעו גם לבית משפחת זוהר ורצחו בדם קר את האב יניב, האם יסמין והבנות תכלת וקשת. בנם, אריאל שבעוד חודשיים יחגוג בר מצווה, הוא היחיד שניצל כיוון שיצא לריצת בוקר. כשהאזעקות החלו מצא מחסה בבית של שכניו.
2 צפייה בגלריה
משפחת זוהר. הלב נשבר
משפחת זוהר. הלב נשבר
משפחת זוהר. הלב נשבר
(צילום: מהאלבום המשפחתי)
יניב ז״ל, בן 54 בהירצחו, צלם "ישראל היום" וערוץ 13. היה אב מסור ואוהב, מלח הארץ.
יסמין ז"ל, בת 49 בהירצחה, אימא לביאה, שרק לאחרונה סיימה תואר שני בהצטיינות והייתה יד ימינם של הסגל האקדמי במכללת ספיר. בת למשפחה של חקלאים. גם אביה חיים ז"ל, נרצח בידי בני עוולה במתקפה על נחל עוז.
קשת ז"ל, בתם הבכורה, בת 20 בהירצחה, למדה בבית הספר "הנרי רונסון" לנערים בוגרי י״ב בעלי צרכים מיוחדים. הייתה חכמה, דעתנית, רגישה וטובת לב.
תכלת ז"ל, בת 18 בהירצחה, יפת תואר ותלמידה מצטיינת, התחילה בספטמבר האחרון שנת שירות והתנדבה בפנימיית רבדים לטיפול בנוער עם אתגרים נפשיים.
חברים מספרים כי יזכרו תמיד את בני משפחת זוהר כמשפחה מאושרת ומחייכת. משפחה מלוכדת שאהבה את הארץ ואת נחל עוז, וידעה לראות ולקבל את השונה. יהי זכרם ברוך.

2 צפייה בגלריה
יהי זכרם ברוך
יהי זכרם ברוך
יהי זכרם ברוך
(המחשה: שאטרסטוק)

בקרוב צפוי אריאל לעבור לגור בראשון לציון בבית קרוביו שמקווים כי הנער הצעיר יצליח לבנות לעצמו חיים חדשים לאחר הטרגדיה האיומה.
בעיריית ראשון לציון ספדו לבני המשפחה והבטיחו שאריאל יהיה עטוף ואהוב על ידי קהילת ראשון לציון. בעירייה הבטיחו לסייע ככל האפשר ולדאוג לו למעטפת ביטחון וסיוע.

קראו גם: